Avatar billede theimprover Nybegynder
05. september 2010 - 15:16 Der er 2 kommentarer

Webshop til mindre virksomhed

Til en mindre virksomhed ønskes en webshop, med følgende krav:

Baseret på Joomla / virtuemart / Epay medmindre udvikleren har vægtige argumenter imod.
Fordi: efter at have snuset en anelse til området ser det ud til at der allerede findes integrerede løsninger baseret på disse komponenter. Strukturelt og designmæssigt er der ingen grund til at lægge sig langt fra allerede fungerende standardløsninger.

Skal bestå af to separate startsider på forskellige domæner med en fælles "motor".
Fordi: De to sider skal indeholde to forskellige produktgrupper henvendt mod vidt forskellige segmenter. Det anses ikke for sandsynligt at de forskellige segmenter vil købe produkter i den anden produktgruppe.

Mulighed for at skifte mellem engelsk og dansk. (evt. og tysk, fransk og spansk men ikke et must i første version)

Mulighed for betaling med større credit-cards (og selvfølgelig Dankort)

Mulighed for at logge ind se historiske handler, indeværende ordrer, track and trace osv.

Mulighed for at større faste kunder kan søge om at blive oprettede som faste kunder og vælge betale efter tilsendt faktura i stedet.

Site A:
Sortimentet (det samlede) vil næppe overstige 100-200 varianter fordelt på 2 (måske 3).niveauer

Produktgruppe A
-Produkt A1
-Produkt A2
Produktgruppe B
-Produkt B1
- - B1x
- - B1y
-Produkt B2

Site B:
Sortimentet vi være under 50 varianter fordelt på 1 (måske 2).niveauer

Grafisk arbejde, tekstarbejde samt vedligeholdelse af produktdata står vi selv for. Udvikler er selvfølgelig velkommen til også at give tilbud på dette.

Der ønskes fuldt ejerskab over løsning. Således at vi selv kan redigere produkter og stamdata. I tilbuddet skal således også indgå en kort introduktion til hvorledes dette gøres.

Der betales en engangsomkostning for løsningen ingen løbende omkostninger. Ved Større strukturelle ændringer vil vi selvfølgelig aftale en ny pris med udvikleren.

Det vil ikke skade hvis udvikleren bor i københavnsområdet, så vi kan holde et par få korte møder.

Hvad vil dette koste?

Henvendelse på mail: theimprover3@gmail.com
Avatar billede bacardil Nybegynder
05. september 2010 - 19:41 #1
I skal nok regne med en 15-25.000 kroner for sådan en løsning.
Avatar billede lundsby Nybegynder
23. oktober 2010 - 20:29 #2
Hvis i selv kan stå for det grafiske og indholdet, så kunne det være at CloudSprout er noget for jer.

Med CloudSprout så kan I springe programmøren over! sådan set selv stå for det hele.

Du kan se andre sites og shops lavet på CloudSprout her:

http://www.cloudsprout.dk/Eksempler/Referencer.html

Og se video med hvordan man bygger med CloudSprout her:

http://www.cloudsprout.dk/community/tutorials.html

Skriv en mail til på plu@cloudsprout.dk hvis du kunne tænke dig et login, så du kan lege med systemet. Kan desværre ikke fremsende loginet før d. 1. Nov.