Avatar billede martin.j.h Nybegynder
24. juli 2001 - 13:37 Der er 18 kommentarer

red albert 2

goddag.. jeg har lige købt red albert 2..og var kommet på nettet for at spillet..men senere kunne jeg ikke ,det ser ud som jeg blev afvist..hvordan kan jeg komme ind, da westwood har mine key-id nummer..som var med i spillet.. hvordan finder jeg serialnummer ,så jeg kan slette den..og måske kunne jeg komme igen på nettet.. er der nogen der har oplevet det..help..derfor 200point er værd at smide den
Avatar billede dar Nybegynder
24. juli 2001 - 13:38 #1
Red Albert 2 ???
Avatar billede dar Nybegynder
24. juli 2001 - 13:39 #2
Hvem fanden er albert?!?
Avatar billede jamal_s Nybegynder
24. juli 2001 - 13:41 #3
han mener alert ;o)
Avatar billede snowball Novice
24. juli 2001 - 13:42 #4
Han mener vel Red Alert 2! :)

Snowball
Avatar billede jamal_s Nybegynder
24. juli 2001 - 13:42 #5
når du lige har købt spillet, så tage tilbage til den butik du har købt den fra, og spørger dem hvad du kan lave ;o) ?=
Avatar billede jamal_s Nybegynder
24. juli 2001 - 13:43 #6
på hvilken måde bliver du afvist ?
Avatar billede martin.j.h Nybegynder
24. juli 2001 - 13:51 #7
ja problem er den key ID nummer er blevet væk..
hvis jeg en dag skal formattet ..så får jeg problem med den,da den kan ikke installet videre .der skal lægge kode på..
og jeg købte den for ca 3 mdr siden...
jeg blev nok afvist pga måske mine (grimme ord):)
da jeg var på nettet..
Avatar billede snowball Novice
24. juli 2001 - 13:54 #8
CD-KEY\'en står vel på dit cover !?

Snowball
Avatar billede martin.j.h Nybegynder
24. juli 2001 - 14:01 #9
ja men ikke mere..cd-key\'en stod i manulen. og manulen er vist blevet hugget af min egne datter (3år) smed en eller anden sted.. surt show..
men findes der på nettet så jeg måske kan få en ny cd-key..hvis det kan lade sig gøre?? jeg vil hellere give en kasse øl end 200 ponit.. :)
Avatar billede vladimirr Nybegynder
24. juli 2001 - 14:04 #10
Ja ja, du har hentet det på nettet og vil nu have en CDkey fra en anden....
Jeg tror desværre ikke på dig !

//Anders
Avatar billede makse Nybegynder
24. juli 2001 - 14:07 #11
Start - Kør > Regedit.
Gå ned til HKEY_LOCAL_MACHINE\\Software\\Westwood\\Red Alert 2
Kig efter Serial i det højre vindue.
Avatar billede martin.j.h Nybegynder
24. juli 2001 - 14:09 #12
jeg har ikke hentet det på nettet.. jeg havde cd-key  da jeg købte den..derefter logger jeg ind og blev afvist til sidst..
tro el.ej. men det er sandt..
Avatar billede martin.j.h Nybegynder
24. juli 2001 - 14:12 #13
Makse: problem er jeg ikke har installet den..
Avatar billede snowball Novice
24. juli 2001 - 14:16 #14
Fra Westwood side:

http://westwood.custhelp.com/cgi-bin/westwood.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_sid=VqODDSSf&p_lva=&p_refno=010409-000467&p_created=986846427&p_sp=cF9ncmlkc29ydD0mcF9yb3dfY250PTEzJnBfc2VhcmNoX3RleHQ9bG9zdCBrZXkmcF9wcm9kX2x2bDE9MTEyJnBfcHJvZF9sdmwyPX5hbnl_JnBfY2F0X2x2bDE9fmFueX4mcF9wYWdlPTE*&p_li=

Question
How do I get a new serial number? I have lost my Red Alert 2 CD case.

Answer
To be issued a new serial number, please send your CDs and mailing information to:

Westwood Customer Warranty
P.O Box 9025
Redwood City, CA 94063-9025

Og det skulle ikke undre mig at det kan ta\' lang tid ;o)

Snowball
Avatar billede snowball Novice
26. juli 2001 - 15:39 #15
martin.j.h: Jeg synes du blev lidt stille !? Jeg ved godt det ikke lige er den fedeste løsning der er på problemet, men hvis vi skal holde os inden for lovens rammer (og det skal vi jo, isør her på Eksperten ;)) så er det nok desværre den eneste løsning !

Snowball
Avatar billede martin.j.h Nybegynder
26. juli 2001 - 16:40 #16
ja det er ikke andet at gøre..så må jeg nok nødt til sende den.. nå men hvem skal jeg giv pointen..
kan man dele de 200point??...men ellers tak fordi i prøve at svare tilbage.. martin
Avatar billede snowball Novice
26. juli 2001 - 16:57 #17
Ja, du kan godt dele point\'ene. Du skal bare vælge os begge på listen over folk der har svaret og så klikke på Accepter !

Snowball
Avatar billede snowball Novice
13. september 2001 - 14:31 #18
martin.j.h: Kan du ikke lige afvise/acceptere svarene så spørgsmålet kan blive lukket !? ;)

Snowball