Avatar billede acoma1972 Nybegynder
02. september 2010 - 12:45 Der er 1 kommentar

DVD kan ikke læses af Sony Camcorder

Hej...

Jeg har det problem som BARE ikke må SKE.

Lørdag bliver jeg gift, og vi har en ven som optager ca 1 times video af forskellige events til fest kirke osv.

Videoen bliver optaget på et SONY DCR dvd 505E, som optager på en mini DVD -R.

Søndag morgen efter vi er kommet til live igen, kontrollere jeg at der er optaget video, og her ser alt ok ud, der ligger ca 15 video sekvenser.
Jeg slukket kamereaet UDEN at tage disken ud, og sætter kameraet til opladning.

I går aftes da jeg skal til at kigge filmene igennem og få dem kopieret og evt redigeret, kan kameraet ikke læse disken.
Dem kom først ud med en fejl 1302 disc error, og nu vil den ingen ting med disken.

da disken ikke er Finalilzed kan den ikke læses andre steder hverken PC eller DVD afspille vil kendes ved den.

Så mit spørgsmål er Hvordan pokker får jeg de film klip som jeg jo ved ligger på skiven hevet ud af den...

Kameraet virker da jeg godt kan optage og afspille på en anden disk magen til.

ALle gode ideer er velkomne, da vi rigtig gerne vil have de film...
Avatar billede kosmos Nybegynder
03. september 2010 - 15:15 #1
Du bliver nok nødt til at kontakte din lokale Sony forhandler eller måske kigge lidt rundt inde på Sony.com's hjemmeside.

Hvis alt andet fejler og du bare MÅ have de film kan du prøve at tage kontakt til ibas.com - men det er ikke billigt.

- Kosmos