Avatar billede mimse40 Nybegynder
01. september 2010 - 15:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

gmail og windows mail

Hejsa!!!

Ved ikke om det er det rigtige sted jeg er, men hver gang jeg sender en mail fra min gmail-konto til feks. min kærste. Får jeg når jeg åbner min windows mail nøjagtig den sammen mail bare med mit eget navn som afsender.
Hvorfor???? Og kan det ændres, hvis ja hvordan???

Håber i forstår mit spørgsmål og kan hjælpe mig....
Avatar billede claes57 Ekspert
01. september 2010 - 15:30 #1
hvis du og din kæreste deler et tdc-abonnement og i begge bruger det som mail-konto, så vil den, der først henter post få det.
Men ellers, så har gmail på det seneste haft lidt problemer med at mails sendes flere gange.
Avatar billede mimse40 Nybegynder
01. september 2010 - 16:19 #2
Vi har hverken tdc-abonnement og bruger heller ikke den samme mail-konto.
Kan sende til en hvilken som helst person, den gør det samme ved alle. Og har gjort det heletiden.
Avatar billede claes57 Ekspert
01. september 2010 - 16:44 #3
i gmail - indstillinger
faneblader 'Offline'
der skal være valgt
Deaktiver Offline mail for denne computer

ellers vil den "Synkroniser dine e-mails til denne computer, så du kan få adgang til dem uden en internetforbindelse."
og det er jo netop det, du ikke vil have.
Avatar billede mimse40 Nybegynder
01. september 2010 - 16:54 #4
det står den til
Avatar billede mimse40 Nybegynder
01. september 2010 - 17:06 #5
Prøver lige på en anden måde......det er ligesom den både sender mail til mig og til den person jeg har sendt den til.
Avatar billede mimse40 Nybegynder
16. september 2010 - 00:35 #6
Lukker spørgsmålet
Avatar billede vejmand Juniormester
16. september 2010 - 01:43 #7
Hvis du ikke kunne bruge den hjælp du fik, lukker du spørgsmålet ved at acceptere dit eget svar.....
Avatar billede mimse40 Nybegynder
16. september 2010 - 11:29 #8
Spørgsmål lukket