Avatar billede misu Nybegynder
21. august 2010 - 14:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

problemer med windows mail :(

hej

I sidste uge begyndte windows mail at opføre sig mærkeligt. Når jeg trykker på send/modtag knappen, så kommer der den her fejl-bosk op:
Konto: 'mail.stofanet.dk', Server: 'mail.stofanet.dk', Protokol: POP3, Svar fra server: '.', Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Fejlnummer: 0x800CCC18

Jeg har ikke ændret på noget som helst, så ved ikke, hvad det kan skyldes. Mit antivirus program er Avast, og har kigget der, om der er noget man kan gøre. Men uden held
Avatar billede misu Nybegynder
21. august 2010 - 14:45 #1
Det er Windows Vista, og Windows eget mail program, jeg bruger
Avatar billede misu Nybegynder
21. august 2010 - 14:56 #2
jeg er ny bruger her, så ved ikke rigtig, hvor mange point jeg skal give, og hvad det går ud på. Men hvis jeg skal give flere point, for at få et svar, så vil jeg da godt gøre det :) Bare der er nogen, der kan hjælpe
Avatar billede Christopher18 Nybegynder
21. august 2010 - 15:29 #3
Avatar billede misu Nybegynder
22. august 2010 - 12:10 #4
tak for hjælpen, vil prøve og se om det virker :)