Avatar billede lalulala_lalalala Nybegynder
24. juli 2001 - 00:55 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

vbscript.encode

Jeg er skufle og har hentet et script, det er encoded og damn jeg kan ikke ændre i det netop derfor, spørger jeg om i kender, et prog eller script som man kan køre nogen sider igennem  så at det ikke er vbscript.encode mere?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
24. juli 2001 - 00:57 #1
Der er en grund til at man bruger VBScript.Encode() ;o)
Avatar billede prof2 Nybegynder
24. juli 2001 - 01:02 #2
Heheh!

\"Jeg har stjålet en dames dankort, og jeg vil hører om i kan en metode til at få hendes PIN kode?\"

:)
Avatar billede lalulala_lalalala Nybegynder
24. juli 2001 - 01:03 #3
det er jo freeware.....den source, det er for at kunne ændre i det nogen af funktionerne skal jeg ikke bruge (:
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
24. juli 2001 - 01:07 #4
lalulala .. men ehm .. hvis det er Encodet er det jo nok fordi at dem der har lavet det ikke vil have at der bliver rettet i koden.
Avatar billede lalulala_lalalala Nybegynder
24. juli 2001 - 01:09 #5
tdaugaard, lad os tage en anden ordkløvning (; ......hvis lad os sige at nokia, ikke vil ha uoriginale fronte på deres mobiltelefoner, gør de det at bruge nogen skruer, som man skal ha specielt værktøj for at kunne skrue på...... men folk kan alligevel....(: ikke

nu er det freeware og må man ikke rette i freeware???????????????????????????????

Avatar billede nuno Nybegynder
24. juli 2001 - 01:13 #6
selv om det er freeware er det SÅ ABSOLUT ikke ensbetydende med at man må rette i sourcekoden. Selv om et program er freeware kan ophavsmændende til enhver tid (hvis de ønsker det) påberåbe sig enhver rettighed til sourcekoden. Først i det øjeblik de \"offentliggør\" adgangen til sourcekoden er det tilladt at rette i det...

Ordkløveri eller ej - det er bare simpel jura!

/nuno
Avatar billede lalulala_lalalala Nybegynder
24. juli 2001 - 01:15 #7
shait skal man virkeligt til udenlanske fora for at få hjælp......
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
24. juli 2001 - 01:18 #8
lalulala:> www.experts-exchange.com .. go knock yerself out :o)
Avatar billede lalulala_lalalala Nybegynder
24. juli 2001 - 01:19 #9
i know.............
Avatar billede lalulala_lalalala Nybegynder
24. juli 2001 - 01:19 #10
tak
Avatar billede zoidberg Nybegynder
24. juli 2001 - 02:22 #11
lalulala_lalalala >> Få lige styr på dine licenser, der er forskel på freeware og open source!

Hvad er det for et script?