Avatar billede Simonjulandreasen Nybegynder
20. august 2010 - 15:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Køre starcraft 2 uden cd

Hej
JKeg har netop købet starcraft 2 ... Syntes det er træls man skal bruge cden hver gang det starter... nogle der ved hvordan man kan undgå det ?
Avatar billede ggxdg Nybegynder
20. august 2010 - 16:10 #1
mærkeligt...

Jeg købte den digitalt så den skulle downloades og installeres, og der skal den ikke bruge CD.

Spil der kræver internet, plejer ikke at skulle bruge CD for at kunne spille dem, med mindre man kan vælge hvilken størrelse installation man vil have, og man så ikke vælger fuld, men det er nu nogen år siden jeg sidst har set det, med de gigantiske harddiske vi har i dag.
Avatar billede heeris Nybegynder
20. august 2010 - 16:12 #2
sørg for at det er registret på Battle.Net, så burde du ikke længere skulle bruge CD'en.
Avatar billede Simonjulandreasen Nybegynder
21. november 2011 - 12:47 #3
lukker dette da ingen vil have point