Avatar billede Meyer7 Nybegynder
19. august 2010 - 21:52 Der er 2 kommentarer

Kobling på vespa ciao

Hej, nogen der ved hvordan man får koblingen af? af en ciao

Hilsen. Kenneth
19. august 2010 - 21:55 #1
Velkommen til E. ...

Evt. spørg her -> http://www.copenhagen-sc.dk/smf/ ?
Avatar billede cleveland Nybegynder
20. august 2010 - 09:00 #2
Hey......

Fedt nok med et nostalgi spørgsmål....

Du skal selvfølgelig have den bolt af der holder skiven, som igen holder fjedrene på plads. Dete er med succes blevet gjort med en slagskruetrækker hjemme hos mig. Kan også gøres med trykluft.

Brug herefter en god solid og lang (ca. 30 cm) skruetrækker eller lille koben eller lign. til at presse selve koblingen ud imens du vrikker lidt i den. Skruetrækkeren skal placeret helt inde ved stellet bag skiven, hvori kileremmen kører. HUSK når du trykke koblingen ud, skal du lige dreje den en gang i mellem.

God fornøjelse. ;)