Avatar billede Dan Hansen Juniormester
19. august 2010 - 12:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

email adresse med subject implementeret

Hej Alle.

Vi kører på arbejdet med office outlook 2003.
Jeg skal skrive en mail, hvor i jeg oplyser om en mailadresse.
Denne mailadresse, når de klikker på den, skal gerne indeholde en automatisk emne linje.

Jeg har fundet ud af, at linket i html skal se sådanne ud:
a href="mailto:emailadresse?subject=emne"

Men hvordan gør jeg det lige i en mail!
Jeg omdanner self til HTML i stedet for RFT.
Og skriver jeg email adressen i teksten som normalt, uden subject, så kommer der også et aktivt link.

Vælger jeg "Hyperlink" i menuen, og tilføjer ?subject=blablabla, så ryger det pludselig med i teksten på mailen - og ved test åbner den så et vindue, hvor jeg skal udpege en eksekverbar fil .exe!

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede jbi Nybegynder
19. august 2010 - 17:57 #1
Skriv e-mail adressen i din tekst, højreklik på e-mail adressen > rediger hyperlink > skriv en tekst i "Emne" feltet.
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
14. september 2010 - 18:55 #2
det felt har jeg ikke!!
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
09. november 2010 - 21:48 #3
lukker - opgav den løsning.