Avatar billede mrbigbrother Nybegynder
18. august 2010 - 13:44 Der er 2 kommentarer

Countdown

Hejsa

Jeg står og skal bruge et script i PHP/JS der kan tælle ned til et bestemt event..

Dato og tidspunkt på eventet som countdown scriptet skal tælle ned til kommer fra en DATETIME eller TIMESTAMP kolonne i en mysql db..

Håber nogen er behjælpelige..

På forhånd mange tak

Mvh
Morten
Avatar billede danco Nybegynder
18. august 2010 - 14:02 #1
Valg af PHP vs JS kommer lidt an på hvilke ønsker du har til dit script.
Hvis du på skærmen vil præsentere en text ala "Der er 4 dage til dette event" kan PHP muligvis være en fordel, hvorimod at hvis du ønsker en eller anden form for animation eller lign. så kan JS være en fordel.

Hvis du vil skrive lidt mere om dine krav til dette script. Desuden er det rart at vide præcis hvor det står registeret i din database. TIMESTAMP og DATETIME har forskellige egenskaber og derfor behandles de forskelligt.
Avatar billede mrbigbrother Nybegynder
18. august 2010 - 14:19 #2
Tak for hurtig feedback..

Vi er ude i noget Javascipt animation.. Lad os sige jeg bruge TIMESTAMP som kolonne i db..