Avatar billede flol Nybegynder
16. august 2010 - 14:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Simple Image Gallery (Joomla plugin) - Problemmer med billede upload

Mit problem består i følgende:

http://husodde-camping.dk/da/billedgalleri/sommerfest-2009

Her har jeg 5 artikler, alle bygget på samme måde med "very simple gallery" funktionen.

3 virker, 2 virker ikke.

hvis jeg inaktiverer galleri funktionen i en af dem der virker, kan jeg få en af de andre til at virke.

For nuværende virker alle 2009 gallerierne men ikke 2010.

Jeg kan ikke finde ud af om der er en begrænsning i skriptet/joomla på max 3.

Jeg håber det giver mening.

Findes der evt. noget andet lign. man kan anvende, evt. med licens?
Avatar billede jakobdo Ekspert
16. august 2010 - 15:16 #1
Hvor opretter du dine gallerier ?
Er det via en mappe og så bare uploader billederne via ftp eller ?
Avatar billede flol Nybegynder
16. august 2010 - 16:07 #2
Bruger upload funktionen i Jooma!

Men jo det fungere på samme måde som at uploade billederne i en mappe via FTP.

"Simple Image Gallery" laver så selv to mapper som hedder "vsig_images" og "vsig_thumbs", hvor den plejer at resize'er billederne og gemme de billeder i disse mapper, Men! det er kun mapperne der bliver lavet. De resize'et billeder bliver altså ikke lavet og gemt.
Avatar billede jakobdo Ekspert
16. august 2010 - 20:28 #3
Det kunne tyde på noget safe_mode ON.
Prøv at giv mapperne 777 i permissions. (bare for en test)
Avatar billede flol Nybegynder
29. januar 2013 - 17:57 #4
lukker denne tråd