Avatar billede durany Nybegynder
12. august 2010 - 19:35 Der er 1 løsning

wordpress spørgsmål

Hej

Jeg har en plugin i min wordpress tutti-frutti.dk
Den viser mine danske tegn som fx æ å ø osv som ukendte og indsætter istedet ?)(? og alle mulige andre tegn.

Hvordan kan jeg gøre, for at teksten i wordpress php filen forbliver som den er og ikke vises med fejl?

Jeg har dobbelt tjekket og i html filen i databasen så står tingene som jeg har skrevet dem uden de mærkelige tegn.

Det ser ud til at problemet kun er hvor den viser tegnene.

Måske vises de kun sådan på min skærm? Tjek en gang= tutti-frutti.dk

Det er der hvor der står anbefalinger til højre.

Endvidere så kan jeg ikke komme af med en reklame, som har sniget sig ind nederst.. Den vil jeg meeeeeeeget gerne have fjernet da det intet relevans har for mit vedkommende. reklamen ser sådan ud: Sponsored by Memory Foam Mattress Pad. med et link til http://www.memory-foam-mattress-pad.info/  plz hjælp mig med at bruge plugin'et uden den irriterende reklame og fejl

tak
Avatar billede durany Nybegynder
03. januar 2011 - 00:13 #1
intet svar. lukker tråden.