Avatar billede bankomanden Nybegynder
07. august 2010 - 11:00 Der er 3 kommentarer

Kan ikke finde pst filer

Jeg har været ved at "rydde" lidt op på min PC, men når jeg nu åbner min outlook skrives "outlook pst blev ikke fundet.
Er der en barmhjertig sjæl der kan og vil hjælpe mig.
Hilsen Bankomanden
07. august 2010 - 11:04 #1
... tja - du har nok ryddet lidt for meget op !!!

KAN du starte Outlook ?

PS: Under hvilket system:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?

---

Så er det måske derfor at du helt har glemt dine tidliger GAMLE spørgsmål -> Point ude: 465 -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/bankomanden
Du bør/skal følge op på dem...
Avatar billede bankomanden Nybegynder
07. august 2010 - 11:17 #2
Vista
07. august 2010 - 12:18 #3
... [kontrolpanel] [Post] - [Datafiler] -> Der kan du se/læse hvor den burde ligge

Standard placering:
C:\Users\[Navn]\AppData\Local\Microsoft\Outlook\Outlook.pst

Så kan du selv afgøre om den placering/mappe er blandt det du har 'ryddet' op i ?

PS: Du skal muligvis aktivere visning af "skjulte"/"Systemfiler" for at se denne mappe...

---

http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/bankomanden
Du bør/skal følge op på dem...