Avatar billede dinirex Nybegynder
05. august 2010 - 14:44 Der er 3 kommentarer

Object referencer

Er der nogen som kender et program/værktøj, som kan analyser og vise hvordan forskellige objekter har indflydelse (bliver kaldt) på hinanden?

Evt. et plug-in som kan benyttes til visual 2010?
Avatar billede Syska Mester
05. august 2010 - 14:55 #1
Køb Visual Studio 2010 Ultimate eller hent en trial hvis man kan det. Det kan lave Activity Diagrams, som nok er det du søger.

http://www.google.dk/images?hl=da&q=sequence%20diagram%20visual%20studio%202010&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1600&bih=988

Ham her: http://streaming.ndc2010.no/tcs/?id=302740C4-D6FD-40D1-BF97-A0D21392EEFD

Nævner i videoen også nogen tools, dog kan jeg ikke huske hvad de hedder.

Kender ikke til nogen gratis programmer, desværre. Men hvis du finder nogen hører jeg gerne om dem ... da jeg selv ledte for ½ år siden fandt jeg nada ...
Avatar billede arne_v Ekspert
05. august 2010 - 19:30 #2
Sequence diagrams og andre er noget tricky.

Men ethvert UML vaektoej med respekt for sig selv kan importere source code til class diagrams.
Avatar billede arne_v Ekspert
26. september 2010 - 21:09 #3
Tid at få afsluttet her?