Avatar billede dday Nybegynder
02. august 2010 - 21:46 Der er 5 kommentarer

mp3 lydbog til ipod

Jeg er et fjols til IT, så jeg sidder med problemet at kopiere mp3lydbog til min ipod. Det vil være rart med have den på ipod da jeg rejser meget, og ikke har tålmodighed til at læse.
Håber på hurtig hjælp, da jeg rejser igen på torsdag.
Tak Per
Avatar billede Slettet bruger
02. august 2010 - 23:33 #1
Jeg formoder at du bruger iTunes:
Lydbogen lægges ind i iTunes som normalt. Derefter markeres alle numrene i lydbogen, der højreklikkes og vælges Vis Info.
Under fanen Valg vælges Lydbog under Medietype.
Avatar billede playjacob Nybegynder
03. august 2010 - 17:43 #2
Du kan desværre ikke ligge lyd bøger over på en ipod
Avatar billede Slettet bruger
03. august 2010 - 18:06 #3
#2 - ?
Det har jeg da ellers med stor succes prøvet flere gange.

Desuden bør du ikke lægge dine kommentarer som svar, med mindre du er helt sikre på at andre ikke kan komme med bedre løsninger :)
Avatar billede playjacob Nybegynder
03. august 2010 - 19:48 #4
Nå man kan ikke overfører WMA lydbøger til en ipod
Avatar billede Slettet bruger
03. august 2010 - 21:03 #5
Nej, det er til gengæld rigtigt. I hvert fald ikke uden først at konvertere dem til noget andet.