Avatar billede p-forever Nybegynder
02. august 2010 - 20:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Samsung P2370, Samsung 2233RZ eller HP 2509?

Hey alle!
Jeg skal have købt http://topdata.dk/product.asp?product=6771 og skal dermed have en lækker skærm, der også skal bruges til gaming.

Hvilken af disse vil I anbefale?

Samsung P2370

Samsung XL2370

Samsung 2233RZ

eller HP 2509

Kan computeren klare det?
Btw, jeg har lidt svært ved at læse om computeren - kan I forklare mig hvordan den er? Den skal hovedsageligt bruges til studie og spil :)
Avatar billede ptj_11 Forsker
02. august 2010 - 20:51 #1
Prøv at gåind pådatabladene for de respektive skærme, og sammenhold disse oplysninger med, hvad du kan læse på skærmkortets datablad.
Hvis alle skærmene lever op til skærmkortets ydelser, så er det kun, hvis der er noget på den enkelte skærm, som du synes er et "must have".
/ptj_11
02. august 2010 - 21:31 #2
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny (?) bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori...

http://www.eksperten.dk/spm/Hardware/Skaerme/
Avatar billede p-forever Nybegynder
02. august 2010 - 21:54 #3
Ak, tænkte nok men havde ret svært at finde rundt.
Det beklager jeg.

Hvordan sletter jeg denne tråd?
Avatar billede ptj_11 Forsker
02. august 2010 - 22:16 #4
Du lægger et svar selv, som du efterfølgende accepterer.
Dernæst opretter du, hvis du ikke mener, at du har fået svar på dit spørgsmål, dit spørgsmål i den krrekte kategori.
Dette spørgsmål hører nok mest hjemme i kategorien "Generelt IT".
/ptj_11
Avatar billede p-forever Nybegynder
02. august 2010 - 22:19 #5
Oprettet et nyt spørgsmål i det nævnte link.