Avatar billede imma Forsker
23. juli 2001 - 16:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fra MP3 til midi

Hvilket system kan lave mp3 om til midi kan det lade sig gøre
Avatar billede flyvende_farmor Nybegynder
23. juli 2001 - 16:46 #1
prøv med Soundforge .  gå ind på www.download.com og Søg på Sound Forge ...

Hent det ...det kan UTROLIGT meget
Avatar billede imma Forsker
23. juli 2001 - 16:48 #2
jeg har et soundblaster live 1024---- der kunne det måske også ligge men hvis der er nogen der har prøvet det så skriv lige---
Avatar billede oersted-pedersen Nybegynder
24. juli 2001 - 00:42 #3
Hej imma >:)
La\' vær\' at bruge mere tid på det. Det er desværre ikke muligt at konverterer MP3 til MIDI eller omvendt.

//MØP