Avatar billede thashiart Nybegynder
30. juli 2010 - 10:21 Der er 10 kommentarer

full screen i spil

har et problem i assains creed , når jeg starter spillet op  , så forbliver den i et vindue i stedet for fullscreen , så tit ryger musen ud på skrivebordet og fucker spillet op, har prøvet at maksimere, virker ik , ændre opløsning i spil og i win , virker ik , hva faen gør man lige ?? er pænt træt af det .den er desuden også sat til at køre i fuld skærm inden i indstil. af .exe filen
Avatar billede Blandy Praktikant
30. juli 2010 - 10:31 #1
er det et spil du har fået med et grafikkort evt? har selv fået spillet sammen med mit nye ati grafikkort. Den gør lige det samme.
Avatar billede thashiart Nybegynder
30. juli 2010 - 10:35 #2
faktisk ja , medflg til ATI 5850 kort :) , strange , men den har så ikke altid gjort det, den begyndte efter jeg alt+tab , in game så forblev den som vindue
Avatar billede Blandy Praktikant
30. juli 2010 - 10:41 #3
min gjorde det ved mit 5750 kort. Men gjorde det fra starten. så har ikke giddet spille det.
Avatar billede Blandy Praktikant
30. juli 2010 - 10:54 #4
sorry 5770 kort
Avatar billede thashiart Nybegynder
30. juli 2010 - 11:02 #5
heheh potato tomato ,, syntes bare det virker underligt ,, har haft det samme problem med farcry 2  , men der reinstall jeg lortet og wupti så virkede det  igen , men det er ik tilfældet denne her gang :)
Avatar billede Selas Nybegynder
30. juli 2010 - 12:28 #6
Gå her:

C:\Users\*** dit eget brugernavn her ***\AppData\Roaming\Ubisoft\Assassin's Creed    (eller tilsvarende hvis det er xp)

Åbn "Assassin.ini" med wordpad eller noget
Fullscreen=1 skal der stå ca. midt i dokumentet

Ellers prøv at trykke alt + enter forskellige steder i spillet, det virker nogle gange.
Avatar billede thashiart Nybegynder
30. juli 2010 - 12:41 #7
Tak det vil jeg sgu lige forsøge ,, når jeg engang får fri :)  virker det er der point til herren , hvis ik , er det bare fuuuucked :) jeg takker , p.s det er Win7 ;)
Avatar billede thashiart Nybegynder
05. august 2010 - 16:53 #8
jeg takker , heheh  simpelt :D alt+enter works  , point er dine
Avatar billede Selas Nybegynder
05. august 2010 - 19:29 #9
Nice.  :D
Selv tak.

Tror ik der er nogen grund til du laver et svar selv. ;)
Avatar billede 220661 Ekspert
17. november 2010 - 12:12 #10
Skulle du ikke give Selas hans fortjente point?