Avatar billede rieper Nybegynder
28. juli 2010 - 18:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Få min hjemmeside på google

Hej eksperter!
Jeg har lige oprettet en hjemmeside med surftown som udbyder. Jeg er selvfølgelig interesseret i at folk kan finde min nye hjemmeside ved at søge på google. Jeg er ikke nogen haj til computerer, så jeg håber at i kan hjælpe mig med at få min hjemmeside til at dukke op når man søger på google.

Mange tak
Avatar billede alexanderan Nybegynder
28. juli 2010 - 18:53 #1
Jeg vil gerne følge med i denne tråd da den har god relevans :)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
28. juli 2010 - 19:11 #2
En af de første regler, er at få nogen til at linke til den. Og "nogen" skal så helst være på et velrenommeret site.
Avatar billede keysersoze Guru
28. juli 2010 - 20:28 #3
Som erik siger gør du allerede første fejl her i spørgsmålet - du giver ikke et link til dit site. Det handler i meget høj grad om at få andre, helst relevante steder, til at linke til din side. En anden vigtig ting er indhold, content is king, så hvis dit indhold er godt, ofte opdateret og indeholder relevante søgeord giver det også relevans i forhold til søgemaskiner - og er indholdet rigtig godt vil andre automatisk begynde at linke til det og det skaber endnu mere. Sidste ting er at benytte de rigtige kode-tiltag, det gælder fx brug af title, meta, h1 osv.

En mulighed for en start kunne måske være at kigge på danske linkkataloger.
Avatar billede gustav1994 Nybegynder
28. juli 2010 - 22:11 #4
Som de andre siger er indhold rigtig rigtig vigtig. Derudover tager det tid og har man skrevet en masse indhold som omhandler forskellige keywords skal din hjemmeside nok dukke op på google før eller siden.

Tag også et kig på google webmaster tool, hvor du kan tilmelde din hjemmeside. Dette vil gøre processen hurtigere.
Avatar billede keysersoze Guru
28. juli 2010 - 23:08 #5
Hverken tilmelding til google eller brug af diverse tools fra google har beviseligt giver bedre resultater - der er endda modsat enkelte eksempler på hvor det har givet dårligere resultater.
Avatar billede rieper Nybegynder
05. november 2010 - 09:36 #6
kom gerne med et svar... så lukker jeg lige spørgsmålet
Avatar billede keysersoze Guru
06. november 2010 - 09:46 #7
svar :)
Avatar billede Michael_Maardt Nybegynder
07. januar 2011 - 10:51 #8