Avatar billede chris0905 Nybegynder
26. juli 2010 - 20:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flash slideshow

Hej Eksperter!

Jeg har lige ændret mit design på min hjemmeside, og har nu fået plads til et slideshow.

Jeg har lavet et i falsh før, men nu har jeg glemt hvordan, jeg gjorde.

Er der nogle der har en simpel løsning???

Mvh.

Christoffer
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2010 - 21:05 #1
Du kan hurtigt lærer det igen hvis du skal lærer at lave et simple slideshow, hvis du bare søger på youtube.com f.eks flash cs4 slideshow. Men hvor mange billeder skal den skifte imellem?

MVH Christian R. Larsen.
Avatar billede chris0905 Nybegynder
14. oktober 2010 - 16:06 #2
tak!

send et svar!
Avatar billede chris0905 Nybegynder
22. oktober 2010 - 10:27 #3
spm lukket!