Avatar billede ravnborg Nybegynder
26. juli 2010 - 00:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

valg af trådløs router

Jeg står og skal til at købe en ny trådløs router.
Hvad kan I anbefale.
Der skal være en rigtig god rækkevidder og den skal være stabil.
Ellers er jeg ikke så krævende.

Har kikket lidt på Netgear WNDR3700, da den også har port til tilslutning af USB harddisk.
Avatar billede 50ccm Juniormester
26. juli 2010 - 09:51 #1
D-link DIR 655 det er en meget stabil Router, Gigabit Netværk og Trådløst N og sikkerhed som så mange andre, og med 1 USB port.

Har haft en DIR 655 et års tid nu og den har til dato aldrig fejlet eller smidt mig af!!, og den er ellers blevet udsat for lidt af hvert (Fra Windows maskiner).

Jeg har dækning trådløst fra 2 sal og til kælderen i et beton byggeri på en g forbindelse i en Acer Netbook, og Routeren står inde i et skab!!.

Kan anbefales.

VH
50ccm
Avatar billede ravnborg Nybegynder
29. juli 2010 - 14:58 #2
Så har jeg købet en D-link DIR 655 og det ser ganske fornuftigt ud. Så mangler jeg kun et par Trådløse N modtagere til mine pc'er.

Kan du anbefale nogle??

Opret bare et svar.

mvh
Ravnborg
Avatar billede 50ccm Juniormester
29. juli 2010 - 15:16 #3
Ok den skal du nok blive tilfreds med, og jeg vil anbefale og bruge D-link egne modtagere, alle de test jeg har læst siger at det er det der fungerer bedst sammen, men andre kan selvfølgelig også bruges.

VH
50ccm