Avatar billede egzonrh Nybegynder
24. juli 2010 - 10:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Haster : Flytte exe eller rar filer til en Canon kamera?

Hej

Er der en maade man kan bruge en Canon Digital som en USB til at flytte en exe fil eller en rar fil?

Jeg kan kopier foto filerne ud, men jeg kan ikke flytte noget i memory card.

Det haster.
Avatar billede justrace Novice
24. juli 2010 - 10:12 #1
Brug en kortlæser. Lav en mappe på kortet til de filer du vil have med.
Men hvorfor bruge et kamera som usb-pen?
Avatar billede egzonrh Nybegynder
24. juli 2010 - 20:29 #2
Jeg skulle hurigt flytte noget vigtigt over til en anden computer uden internet.
Det eneste jeg havde af USB eller lignende var denne Canon kamera med memory card.

Dette problem blev loest, da vi bare besteme os at koebe en 2 GB USB.

Men ellers tak for din meget hurtige hjaelp - du smider bare et svar, da det ogsaa kunne have hjulpet mig.
Avatar billede justrace Novice
24. juli 2010 - 22:17 #3
Bare i fik det løst, så er det jo godt. :)

Men vælg et Nikon næste gang, så løber i ikke ind i det problem. :)
Avatar billede egzonrh Nybegynder
25. juli 2010 - 15:32 #4
Haha, tak for det :)

Overvejer at koebe en god foto kamera, der kan tage ordentlige billeder. De kameraer, som fotografer bruger - men meget kamera erfaring har jeg ikke.

Jeg venter bare til jeg kommer tilbage til DK :)