Avatar billede Tind94 Nybegynder
24. juli 2010 - 06:34 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Ny computer - Underlig error?

Hej jeg har lige fået ny computer og nu hver gang den starter får jeg denne error op: http://www.myupload.dk/showfile/r568009b4fa1.PNG

Mine pc specs er følgende:

PhenomII 1090T 6x3,20GHz (Turbo 3.60GHz)
ATI Radeon HD5870 1GB DDR5 PCI-E
750W ATX strømforsyning silent 17dB High-END
Kingston 4GB DDR3-1333 DualChannel RAM
Sony 24x DVD-brænder +/- Dual layer
Seagate 1TB S-ATAII 3Gb/s Fluid Silent (7200rpm)

Købt her: http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99103&type=pcsystem

Den er 1 dag gammel :)

Kom og få jeres 200 points ! :D
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
24. juli 2010 - 08:18 #1
Så vidt jeg har forstået, skyldes denne popup en fejl i Catalyst-programmet, altså det program som følger med ATI-kortene. Jeg har selv haft problemet, men fandt frem til, at hvis man slettede alle Catalyst komponenter og lader resten af ATI-softwaren være, hvorefter maskinen skal genstartes... Og WUPTI!!! nu kom fejlen ikke mere.

Jeg ved dog ikke, hvorfor den kommer op, men ellers så prøv at hente nyeste ATI-software til grafikkortet og prøv igen.
Avatar billede Tind94 Nybegynder
24. juli 2010 - 08:23 #2
Lyder lidt underligt at jeg blir nød til at slette Catalyst.. Men fejlen betyder altså ikke noget vigtigt ?
Avatar billede Tind94 Nybegynder
24. juli 2010 - 08:25 #3
Jeg har hentet den nyeste driver.. Det hjalp ikke
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2010 - 10:25 #4
byt den hurtigt, inden du laver for meget mere på den
Avatar billede webcreator Nybegynder
24. juli 2010 - 10:30 #5
Hej Tind.

Det du oplever er et velkendt problem. Du kan se opskriften på løsningen her: http://support.amd.com/us/kbarticles/Pages/26494-Radeon-MOM-CCC-implementation.aspx
Avatar billede Tind94 Nybegynder
24. juli 2010 - 11:43 #6
Webcreater jeg er ikke lige så god til engelsk, kan du forklare simpelt hvad jeg skal gøre ?
Avatar billede Jensen DK Novice
24. juli 2010 - 13:17 #7
Her er en måske brugbar oversættelse.

26494: MOM.implementation eller CCC.implementation fejl vises under installation, køre eller afinstallere af ATI
Katalysator ™ Control Center Tilbage

Sidst opdateret

Artikel Nummer
26494

Denne artikel indeholder oplysninger om de mulige, hvorfor en MOM.implementation eller CCC.implementation fejl
Du kan møde og fejlfinding spørgsmålet, således at ordningen kan fungere effektivt

Issue Beskrivelse:
En MOM.implementation eller CCC.implementation fejlmeddelelse kan blive vist, når du starter, installere, opdatere eller
afinstallere ATI Catalyst ™ software. I fejlmeddelelsen står:

Kunne ikke indlæse filen eller samling «CLI.Implementation, Version 2.0.3595.17816, Culture = neutral,
PublicKeyToken = 90ba9c70f846762e 'eller en af dens afhængigheder. Systemet kan ikke finde den angivne fil

Tekniske detaljer:
Denne fejl er et resultat af forkert installation af ATI Catalyst software og / eller Microsoft. NET
Framework. Hvis Microsoft. NET Framework ikke er i stand til at lokalisere en forsamling under kørslen, kan det medføre en
forkert placering, der skal anvendes, en ugyldig indfødte billede for at vise eller versionsnummer mismatch. Der henvises til
Fuslogvw.exe (Forsamlingen Bindende Log Viewer) artikel om Microsofts websted for yderligere information

Anbefalinger:
For at forhindre fejlmeddelelse vises, AMD Customer Care anbefaler at udføre en ren installation af ATI
Catalyst software og Microsoft. NET framework. Følg nedenstående trin for at kunne installere
ATI Catalyst software:

1.Note! Før du går i gang, sikre, at du kender model af dit grafikkort. Det vil komme i handy for
flere trin i processen. Se artikel GPU-55 for information om hvordan man kan identificere dit grafikkort
2.Verify at grafikkortet er forenelig med bundkortet. Der henvises til bundkortets manual til
afgøre foreneligheden
3.Verify at grafikkortet's krav er opfyldt af systemet. Se AMD's produkter og teknologier
side til at bestemme systemkravene til dit grafikkort
4.Verify at operativsystemet har den nyeste service packs / opdateringer
5.Download de nyeste drivere til grafikkortet fra AMD's Grafik Drivers & Software side. Se
Artikel GPU-56 for oplysninger om, hvordan du bruger grafikdriver utility
6.Remove alle allerede eksisterende drivere / software til grafikkortet. Se artikel GPU-57 for detaljeret
instruktioner om, hvordan du fjerner gamle bilister
a.If i stand til at afinstallere ATI Catalyst softwaren ved hjælp af afinstallere funktionen, der følger med
software, kan følgende udenforstående utilities hjælp:
i.DriverCleaner Pro v1.5 (freeware) til 32bit operativsystemer og
ii.DriverSweeper (freeware) til 64bit operativsystemer
iii.Note! Den udenforstående utilities leveres som det er og ikke er understøttet af AMD. Det har ikke udfyldt nogen
AMD test og er kun anbefalet til brugere oplever det særlige spørgsmål
7.Uninstall alle versioner af Microsoft. NET Framework
a.If i stand til at afinstallere. Net Framework benytter Microsoft's afinstallere nytte, følgende
tredjepart utility kan hjælpe: http://blogs.msdn.com/astebner/archive/2006/05/30/611355.aspxb.Note! Den tredje
part hjælpeværktøj leveres, som er og som ikke understøttes af AMD. Det har ikke udfyldt nogen AMD test, og er kun
anbefales til brugere, der oplever det særlige spørgsmål
8.Install de nyeste drivere til grafikkortet og. NET Framework. For detaljerede instruktioner om, hvordan
installere de nyeste grafikdrivere, henvises til:
a.Article GPU-33 til en Windows 7-baseret system
i.Note! . NET Framework software er en integreret del af Windows ® 7 og ikke kræver uafhængig
installation
b.Article GPU-1 for en Windows Vista-baseret system
i.Note! . NET Framework software er en integreret del af Windows Vista ® og kræver ikke uafhængig
installation
c.Article GPU-2 for en Windows XP / Windows 2000-baseret system
i.Note! For Windows XP, skal. NET Framework skal installeres separat. Der henvises til Microsoft. NET Framework
4 (Web Installer) side på Microsofts hjemmeside for mere information og / eller for at opnå den nyeste. NET framework
software
Gældende Produkter:
Denne artikel gælder for følgende konfiguration (er):

■ Hardware:
◦ ATI Radeon ™-serien af produkter
◦ ATI All-in-Wonder ™ serie af produkter
◦ ATI FirePro ™ serie af produkter
◦ ATI FireGL V ™ serie af produkter
◦ ATI FireMV ™ PCI Express-udgaven af produkter
■ Software:
◦ ATI Catalyst ™ Control Center
■ Operativsystemer:
◦ Windows ® 7 32-bit Edition
◦ Windows 7 64-bit Edition
◦ Windows Vista ® 32-bit Edition
◦ Windows Vista 64-bit Edition
◦ Windows ® XP Professional
◦ Windows XP Professional x64 Edition
◦ Windows XP Home Edition
◦ Windows XP Media Center Edition
(C) 2010 Advanced Micro Devices, Inc. Alle rettigheder forbeholdes. AMD, AMD Arrow logo, ATI, ATI logo,
Katalysator, ATI Radeon og kombinationer heraf og FirePro, Fire GL og FireMV er varemærker Advanced Micro
Devices, Inc. HDMI er et registreret varemærke tilhørende HDMI Licensing, LLC. Microsoft, Windows og Windows Vista er
registrerede varemærker tilhørende Microsoft Corp

DISCLAIMER
Oplysningerne i dette dokument er kun til orientering og kan indeholde tekniske
unøjagtigheder, udeladelser og trykfejl. AMD forbeholder sig ret til at revidere denne information og at gøre
ændringer fra tid til anden til indholdet heraf uden forpligtelse for AMD til at underrette andre om en sådan
revisioner eller ændringer.
AMD giver ingen garantier vedrørende indholdet DERI og påtager sig intet ANSVAR
For unøjagtigheder, fejl eller undladelser, der kan forekomme i disse oplysninger. AMD frasiger sig specifikt ethvert
STILTIENDE ANSVAR FOR SALGBARHED ELLER EGNETHED TIL ET BESTEMT FORMÅL.UNDER INGEN OMSTÆNDIGHEDER VIL AMD BE ANSVARLIG FOR
ET PERSON FOR NOGEN DIREKTE, INDIREKTE, SPECIELLE ELLER ANDRE FØLGESKADER skader som følge af brug af et
Oplysningerne heri, SELVOM AMD ER UDTRYKKELIGT BEKENDT MED MULIGHEDEN FOR SÅDANNE SKADER.

Bedøm denne side
Kontakt UsCareersRSS Feeds

© 2010 Advanced Micro Devices, Inc.Terms og ConditionsPrivacyTrademarks
Foreslå en bedre oversættelse
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
12. september 2010 - 16:19 #8
Måske tid til at lukke tråden :D
Avatar billede Jensen DK Novice
13. september 2010 - 06:48 #9
Der er nogen som ikke gider at følge op på de spørgsmål som de selv har stillet.
Avatar billede Tind94 Nybegynder
06. oktober 2010 - 16:17 #10
slap af piger, bare fordi jeg har andet at lave.. Svar udgivet og tak til dem der var på topic..