Avatar billede loverduck Nybegynder
22. juli 2010 - 09:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

adresse bog

hej

Jeg har tilsyneladende roddet lidt for meget med min adressebog i outlook (ikke ekspres). Når jeg klikker på fanen adresse bog på "forsiden af outlook kan jeg net se mine kontakter.
Men når jeg vil skrive en mail til en af dem og klikker på "til" i en ny mail kan outlook ikke finde adresse bogen.

Kan nogen hjælpe med at få den på rette spor igen.

Anders
Avatar billede Poko1 Ekspert
22. juli 2010 - 09:32 #1
Prøv at sætte din CD med Office i og lav en reparation.
22. juli 2010 - 14:27 #2
Avatar billede loverduck Nybegynder
22. juli 2010 - 18:51 #3
Damm - Der fik du mig - igen
Undskyld karise_larry.

Det skulle hermed være gjort.
Avatar billede ptj_11 Forsker
22. juli 2010 - 21:39 #4
Når du står i det normale vindue i outlook, så klikker du på den store knad "Kontaktpersoner" i den lodrette bjælke i venstre side. Herefter markerer du punktet "Kontaktpersoner" (stadig i venstre bjælke, højreklik på punktet, vælg "egenskaber/fanebladet/Outlook Adressekartotek". Her sætter du flueben i feltet ud for teksten "Vis denne mappe som adressebog til e-mail.
Så burde dine kontaktpersoner være valgbare fra knappen "Til" i dine nye mails.
/ptj_11
Avatar billede loverduck Nybegynder
16. september 2010 - 11:25 #5
hej Ptj_11
Jeg skal have ryddet op i mine point.
Kan du ikke lige smide et svar så vi kan få denne lukket.

Tak for svaret iøvrigt
Anders
Avatar billede ptj_11 Forsker
16. september 2010 - 20:26 #6
Virkede det for dig.
/ptj_11