Avatar billede Miklix Nybegynder
21. juli 2010 - 20:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Computer skærm - Samsung SyncMaster P2450H

Hej..!
Jeg overvejer at købe en ny computerskærm og har haft kig på en Samsung SyncMaster P2450H. Link:(http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?sp=all&pid=627350). Synes den ser fin ud, og en fair pris, men jeg har ikke meget forstand på skærme. Så lad mig høre hvad i siger til den?
Den skal bruges til gaming, lidt film, og ellers bare surfing på nettet - sådan meget almindeligt brug.

Ellers hvis i kan foreslå andet, så skal i være velkommende. Det skal bare være 24" og prisen skal ligge omkring de 1600 kr.

- Mikkel
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2010 - 21:52 #1
Den ser da udmærket ud og så har den HDMI hvis du får en PC med det. Jeg har selv Samsung men en anden model med LED skærm, det synes jeg er bedre for øjnene. Men den koster 4oo kr. mere.
http://fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=4109560810
Avatar billede Miklix Nybegynder
23. juli 2010 - 11:27 #2
Tak for svaret Fiskerbo. Tror jeg køber den jeg linkede til, det er sgu en fair pris. Hvis du lige vil svare, skal du få pointene.
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2010 - 11:34 #3
Tak for tilbudet, men det lille indlæg skal jeg  ikke have point for, snup dem selv:)
Avatar billede Miklix Nybegynder
23. juli 2010 - 14:41 #4
Jamen det er da så i orden. Endnu en gang tak for din tid og fortsat god eftermiddag :)