Avatar billede glennemand Nybegynder
17. juli 2010 - 20:28 Der er 1 kommentar

Battlefield problem!!

Hej.
Jeg købte Battlefield 2142 får nogle år siden, og nu har jeg fået en nu pc og så afinstallede jeg spillet på min gamle pc og installeret det på min nye pc.
Men nå jeg skal logge ind siger den : "Cd-nøglen er ugyldig", har også prøvet at oprette en ny bruger men får den samme bedsked. :(

Pls hjælp mig!!

glennemand
Avatar billede mathib Nybegynder
18. juli 2010 - 00:40 #1
den registrer så her at du har brugt den en gang, prøv at genstart din pc :)

Jeg vil dog lige prøve at vente 24 timer før du begynder at gøre noget, da EA lige skal følge med i hvad det er du gør.

Men ellers så skal du kontakte EA under deres support til det enkelte spil, og de vil nok bede dig om at tage et billede af din skærm og den fejl den melder dig, for så at kigge på det, og sende dig en ny.