Avatar billede mikkelschou Nybegynder
17. juli 2010 - 17:38 Der er 3 kommentarer

Problem med "Memory Stick PRO Duo 4GB"

Hej alle.

Jeg har et kort som angivet i overskriften..

Jeg har også et problem som også er nævnt i overskriften, men selve problemet lyder på at kortet ikke virker. I mit kamera siger den "Indsæt Memory Stick igen" og i min computer kan jeg slet ikke se noget kort, kun at kortet er sat til kortlæseren (rød lampe lyser)

På kortet er der efter en flyvetur igår kommer to små buler på bagsiden af kortet, det kunne ligne en revne i det indre, men det har slet ikke taget andet skade ..

Nogen der kan hjælpe?

På forhånd tak

Mikkel Schoup
Avatar billede justrace Novice
17. juli 2010 - 17:47 #1
Jeg tror du skal se efter hjælp hos en af de utroligt mange butikker rundt om, der har så mange at de sælger ud af dem. :)
Avatar billede mikkelschou Nybegynder
17. juli 2010 - 18:12 #2
Ja, hivs jeg skulle have en ny er jeg godt klar over det er løsningen - men nu er min situation den, at der ligger billeder på som jeg gerne vil beholde.
Avatar billede justrace Novice
17. juli 2010 - 18:25 #3
Det forstår jeg udmærket, men alt tyder på det er et temmelig dødt kort.