Avatar billede dortetp Nybegynder
14. juli 2010 - 18:05 Der er 2 kommentarer

Problemer med Service Pack til Windows Vista

Min søster har en pc hvor der er forsøgt at installere en sp til Windows Vista. Men det er ikke gået godt - tænder man pc'en forsøger den at afinstallere packen men hvorlænge skal man regne med det tager. Den har stået i ca. 1 time i går hvorefter min søster slukkede pcen. Og hvorfor kan man ikke se hvilken sp der bliver installeret. Det er en bærbar hun har installeret Vista på.

mvh
Avatar billede KHHP Juniormester
14. juli 2010 - 18:52 #1
Hvis der ikke ligger følsomme data på maskinen, eller andet der ikke må blive slettet kan I prøve at geninstallere Windows og så starte forfra med opdateringer.
Jeg ville dog anbefale at I afskaffer jer med Vista og investerer i Windows 7, da det kører meget bedre. Bemærk dog at hvis I kan komme ind i Windows og laver en opgradering kan dette godt tage et par timer. Jeg kunne gøre dette på min egen på ca. 2 timer med ca. 50 GB data på maskinen. Ville dog anbefale en komplet ny installation hvis I anskaffer Windows 7, hvis der ikke ligger Office pakker eller andet som kun kan installeres på et bestemt antal computere, der ville det være bedst at vente de par timer det tager og så slippe for at overføre alt data igen og installere alle programmer.
14. juli 2010 - 21:29 #2
Hvad med at holde dig til den oprindelige 'tråd' -> http://www.eksperten.dk/spm/914172