Avatar billede persimonsen Nybegynder
14. juli 2010 - 17:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

fodbold tossede java programmører

Hejsa Eksperter

Jeg syntes selv, jeg har fået alletiders ide, til noget software.
Hvorfor jeg er gået i gang med at lære noget programmering. Og da jeg kan se at Java er et forholdsvist udbredt sprog, er det det, min valg er faldet på. Er dog ikke nået så langt.
Men i stedet for at bruge de næste par år på lære det, så kunne det være sjovt at uddelegere opgaverne + deltager selv, om ikke andet, så med at koordinere. De deltagende får selvfølgelig fuldt ejerskab over softwaren. Der er ingen penge i det, men det ville softwaren kunne give dig.

Men ideen med tråden her, er at spørge efter ligesindede, der kan noget programmering. Helst i Java, for at vi kan snakke samme sprog.

Så hvis det lyder interressant, så smid en PB, eller mail.
Til en start, ville jeg svare de 3 første, for ikke at blive overdænget med henvendelser, så skriv lige i tråden, at du har smidt en mail. Så hvis du ikke er blandt de 3, så vend tilbage senere, så ville jeg skrive, hvis der er brug for flere/andre.

Ser frem til at høre fra interresserede ...
Avatar billede persimonsen Nybegynder
16. juli 2010 - 02:32 #1
Ingen interresserede ?
Avatar billede persimonsen Nybegynder
16. juli 2010 - 11:42 #2
Det der egentlig er mest brug for af kompetencer er, pt.
1. at læse fra textfiler, og sætte ind i DB.
2. Søge i database
3. printe dine søgeting ud.

Men som skrevet, detaljer fåes ved kontakt.
Avatar billede persimonsen Nybegynder
16. november 2010 - 00:34 #3
Lukker den her, er ikke aktuelt mere, da det bliver web baseret.