Avatar billede mr_tob Nybegynder
14. juli 2010 - 16:40 Der er 1 løsning

Mac og airport taler kun delvist sammen

Jeg er den "lykkelige" ejer af en Aiport Express, der indtil videre har virket upåklageligt. Det gør den sådan set stadig, og dog.

Jeg har i hjemmet en Iphone, en macbook og en macbook pro. Iphone har aldrig nogen problemer med at finde Airport Expressen, mens begge macs på skift og i tide og utide ikke finder Airport'en (det trådløse netværk). Begge mac's har ingen problemer med at finde andre netværk og kan også sagtens logge på andre netværk, så de to computere virker fint.

Airport Expressen virker umiddelbart også fint, for ellers ville min Iphone jo ikke kunne finde den. Jeg har været inde i indstillinger og sikret mig, at Airport'en udsender det kraftigste signal (kanal 13), og at radiofunktionen hedder 802.11b/g kompatibel.

Så hvad er der galt? Jeg har tjekket overalt på nettet og stødt på mange med samme problem. Desværre mangler jeg fortsat løsningen...?
Avatar billede mr_tob Nybegynder
18. juli 2012 - 20:23 #1
Ingen svar her, så jeg lukker spørgsmålet...