Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
12. juli 2010 - 13:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skriftsstørrelse i design view i aspx- og ascx filer

Jeg bruger designerbilledet i Visual Studio 2008 meget og finder det rimelig repræsentativt for det udseende der fremkommer, når man kører programmet med F5.

Jeg er nu begyndt at bruge usercontrols i større stil og her er det desværre sådan, at alle bogstaver i design view vises større end det tilsvarende design view for aspx filer. Når man kører programmet med F5, så vises dog den korrekte størrelse, så der er ikke en egentlig fejl. Jeg synes dog, at det er et irritationsmoment, at der er denne forskel i bogstavstørrelse, da det jo netop besværliggør DESIGN.

Ved I, om men kan gøre noget for at få den rigtige bogstavstørrelse i ascx-filer?
Avatar billede jimpp Nybegynder
12. juli 2010 - 14:46 #1
Du definere størrelsen i en css?
Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
12. juli 2010 - 15:23 #2
Nej - jeg sætter den i lablens property, fx. 'small'.
Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
05. september 2010 - 10:52 #3
Jeg lukker og accepterer, at textboxe og labels skrives med forstørrede bogstaver i design - når man kører med F5, står de i den størrelse, som de er sat til.