Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
11. juli 2010 - 20:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan laver man en instant download ligesom på steam og coolshop?

Hej Eksperter

Jeg vil lige spørge jer om hvordan man laver det instant download af spil som er på steam og coolshop ?

Hvis man nu skulle starte sin egen hjemmeside kan i så ikke fortælle hvad for nogle programmer osv. man skal bruge for at få det til at virke?
Avatar billede spicyrazz Nybegynder
11. juli 2010 - 23:21 #1
Vel ikke gratis, fordi det er vel ulovligt?
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
12. juli 2010 - 09:54 #2
Nej ikke gratis, man laver en online store.

Prøv at tage et kig på coolshop: http://www.coolshop.dk/catalog/minisite/download-spil
Avatar billede spicyrazz Nybegynder
12. juli 2010 - 12:06 #3
Okay, fair nok, kender desværre ikke noget til det, men held og lykke :-)
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
12. juli 2010 - 12:56 #4
Okay tak :)

Så venter jeg på svar fra andre, imens jeg søger på google :)
Avatar billede Selas Nybegynder
13. juli 2010 - 16:48 #5
Jeg vil gå ud fra du skal lave din egen app fra bunden af, samt du skal have aftaler med hver spil udbyder, så du skal have en butik først med et godt rennomé, ud over det skal sikkerheden være i orden, så er der spørgsmålet om hvor ofte man skal kunne redownloade (f.eks uendeligt med steam) og hvis spillet overholder games 4 windows standarderne skal disse overholdes.

Held og lykke med dit projekt!
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
06. august 2010 - 15:17 #6
Jeg er gået væk fra idéen
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
06. august 2010 - 15:18 #7
jeg er gået væk fra idéen så jeg lukker dette spørgsmål nu.