Avatar billede Hawkeyed Nybegynder
07. juli 2010 - 23:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

mystiske tal på mobilen i udlandet

Hej

Jeg er på ferie i skotland med familien og min lillesøsters mobil bliver ved med at få beskeder med en række tal :s

Det er ikke sms'er, de bliver ikke gemt nogen steder og det er forskellige tal hver gang.

Nogen der ved hvad det kan være?

Og bedre endnu hvad man kan gøre ved det? for hun kan nærmest ikke bruge den, den vibrerer nemlig hver gang det sker, som om hun fik en sms.

På forhånd mange tak :)

Hawkeyed
Avatar billede enriko Nybegynder
07. juli 2010 - 23:50 #1
måske..måske ...

Måske er det fordi oversættelsen af japanske/kinesiske tegn ikke bliver supporteret på din telefon.

Måske er det fordi nogen sender det her sms , hvor der gemmer sig en kode mellem tallene , hvor koden kan bruges til at  overtage telefonen eller videre før opkaldet.

Består det kun af nogle tal eller findes der en box ?

Måske er det fordi telefon-net udbyderen har problemer med deres computer.

Det her er kun nogle måske antagelser :) Ikke noget du kan tage alt for seriøst.

Men hvis jeg var en af jer :) så ville jeg  ikke besvare sms eller  klikke på indholdet. Sluk og tænd hvergang.

Men god ferie hehehe
Avatar billede Hawkeyed Nybegynder
14. februar 2011 - 09:56 #2
nvm, fandt aldrig ud af hvad der var galt.