Avatar billede ALS Praktikant
06. juli 2010 - 19:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Flash til at skifte billede i banner

Jeg leder efter et lille flash script, der kan skifte mellem et antal billeder i et banner.
Noget i stil med banneret på http://www.teamtvis.dk
Avatar billede Mik2000 Professor
04. august 2010 - 12:29 #1
Er det noget du vil betale for laves siden det ligger i opgaver?
Avatar billede ALS Praktikant
04. august 2010 - 12:38 #2
Spørgsmålet ligger her fordi det er det eneste sted jeg har kunnet finde noget om Flash. Har du et forslag til en bedre kategori?

Desværreingenbetaling, da det er til en lille idrætsforening, som ikke har ret mange penge.

Jeg har i øvrigt fundet et lille program, der kan lave det, helt uden man har nogen Flash forudsætninger. Prisen er ca. 400 Kr. så det kan man vist ikke købe meget konsulenthjælp for, hvis jeg da kan få overtalt bestyrelsen til at poste penge i opgaven :o)
Avatar billede glensbo Nybegynder
28. august 2010 - 01:45 #3
Hvor mange billeder drejer det sig om? Skal de kunne udskiftes? HøjdeXBredde? Hvilket program bruger du til at rette billederne til så de bliver lige store? (FireworksCS4 (Adobe), hvis du har det eller kender en der har det, kan lave det hele til dig.) Ellers er det jo myriader af javascript sider der har disse funktioner også.
Avatar billede ALS Praktikant
28. august 2010 - 10:48 #4
Det drejer sig om 4-5 billeder.

De behøver ikke at kunne udskiftes, men det ville være smart hvis jeg bare kunne uploade nye billeder til en folder.

Da der er tale om fotos, anvender jeg Photoshop Elements til at redigere billederne. Kender ikke FireworksCS4, lydder dyrt når det er fra Adobe :o)

Har kikket en del javascripts, men syntes ikke jeg har fundet noget der dur. Har du evt. et link til et brugbart javascript?
Avatar billede glensbo Nybegynder
28. august 2010 - 16:44 #5
Send dem til mig i den størrelse de skal have, så finder vi ud af hvordan det kan gøres her og nu, og på længere sigt.
Avatar billede ALS Praktikant
26. marts 2012 - 15:00 #6
Lukker