Avatar billede zylin Nybegynder
06. juli 2010 - 17:34 Der er 1 kommentar

USB/VGA/DVI/HDMI (+lyd) til S-video/scart

Hey eksperter

Jeg har fornyligt udset mig en god computer til en fornuftig pris, men da jeg har et gammelt tv, har det ikke noget HDMI-stik, og da computeren jeg har udset mig ikke noget S-video stik, kun VGA/DVI/HDMI står jeg lidt på bar bund, jeg skulle mene at det burde kunne lade sig gøre.

Altså:

Kan man konvertere VGA, DVI eller HDMI (+lyd) til scart eller S-video, uden at betale mange penge?
Avatar billede shako Novice
06. juli 2010 - 17:50 #1