Avatar billede flyvende_farmor Nybegynder
22. juli 2001 - 23:06 Der er 145 kommentarer og
6 løsninger

Show Us Your Desktop Nr.2 !

Yep ! Jeg syntes lige at vi trænge til en lille update på den gamle *show us you desktop\'

Mit www.wotu.subnet.dk/desktop1.jpg

Avatar billede dalbjerg Nybegynder
22. juli 2001 - 23:09 #1
ja jeg kan altså ikke se, hvad der så vildt fedt ved at se de forskellige desktop...
Avatar billede moini Nybegynder
22. juli 2001 - 23:09 #2
Og hvad er det fede ved det?
Avatar billede djeclemen Nybegynder
22. juli 2001 - 23:10 #3
Billede 1

http://www.gronver.dk/desktop.jpg

der kommer et billede mere når jeg køre xp
Avatar billede xero Nybegynder
22. juli 2001 - 23:10 #4
*lol* AMD... \"Avanceret MØG Device\"
        *tsk* *tsk* Bliver folk da aldrig klogere..
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
22. juli 2001 - 23:11 #5
Avatar billede moini Nybegynder
22. juli 2001 - 23:12 #6
Du må da også snyde, med din bruger...
Du blev oprettet fra 18 dage siden, og så vidt jeg kan se har der ikke været en \"show us your desktop\" i 18 dage. Og når du vil have en \"update\" må du have set det før...

/S. Holmes.
Avatar billede moini Nybegynder
22. juli 2001 - 23:13 #7
djeclemen  vi har samme baggrund. Jeg har lige bestilt samtlige plakater med hende jeg ku\' finde på nettet... Det bliver smådyrt, men hva\' fa\'en :o)
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
22. juli 2001 - 23:13 #8
de er gode dem der kender en som hedder johan :-)
Avatar billede flyvende_farmor Nybegynder
22. juli 2001 - 23:14 #9
jeg har haft en anden bruger for LANNGGG tid siden ...... Den er slettet nu
Avatar billede xero Nybegynder
22. juli 2001 - 23:14 #10
moini... Jeps.. Det stemmer.... UNDERLIGT?  :o)
Avatar billede djeclemen Nybegynder
22. juli 2001 - 23:15 #11
*gggg* kan du ikke give mig nogle links til de steder du har bestilt plakater??
Avatar billede flyvende_farmor Nybegynder
22. juli 2001 - 23:15 #12
djeclemen  > læg lige dit wallpaper til download :-)
Avatar billede djeclemen Nybegynder
22. juli 2001 - 23:16 #13
ok
Avatar billede moini Nybegynder
22. juli 2001 - 23:17 #14
flyvende farmor: www.tombraidermovie.com
Djeclmann: www.dvdoo.dk = 2
www.gbposters.com = 5
Avatar billede annikadk Nybegynder
22. juli 2001 - 23:17 #15
Avatar billede driis Nybegynder
22. juli 2001 - 23:18 #16
Avatar billede zoidberg Nybegynder
22. juli 2001 - 23:20 #18
driis >> Hmm... er det XP der ser sådan ud?
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
22. juli 2001 - 23:20 #19
driis: Hvordan kører XP ellers ??
Avatar billede djeclemen Nybegynder
22. juli 2001 - 23:20 #20
driis >>>>  læg lige den baggrund ud på nettet
Avatar billede djeclemen Nybegynder
22. juli 2001 - 23:22 #21
annikadk >>  hvad er det for en tæller du har i højre hjørne??

og hvor kan jeg downloade det prog remoute administrator i demo
Avatar billede driis Nybegynder
22. juli 2001 - 23:23 #22
zoidberg & dalbjerg>> ICQ UIN # 109716121

djeclemen>> www.driis.mobilixnet.dk/CapriceBourret.jpg
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
22. juli 2001 - 23:25 #23
Avatar billede zoidberg Nybegynder
22. juli 2001 - 23:27 #24
tdaugaard >> Kører du også XP? Hvordan funker det?
Avatar billede kunze Nybegynder
22. juli 2001 - 23:29 #25
Xero > AMD er bedre end Intel.. Indrøm det! www.tomshardware.com

flyvende_farmor > Kan jeg ikke få dit AMD Wallpaper ?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
22. juli 2001 - 23:30 #26
ziodberg:> WinXP Beta 2 her .. det kører som en drøm hvis man slår det der \"nye\" fancy shit fra som driis kører med ..

Utroligt stabilt .. er dog lige gået ned pga. en \"#¤%&/( side som annikadk sendte mig link til ;o)

AMD K6-2 550 m/ 256 MB RAM og det kører helt fint .. nogle ting er lidt langsomme (Alpha blending selection) men ud over det - et kanont OS .. Win2000 er history her ..
Avatar billede zoidberg Nybegynder
22. juli 2001 - 23:33 #27
Hmm... lyder sgu sweet!

Anywho... http://zoidberg.dk/desktop.gif
Avatar billede driis Nybegynder
22. juli 2001 - 23:35 #28
tdaugaard>> Det dér fancy shit er da en del af det fede ved sådan et nyt system - det behøver jo ikke have det kedelige \'old windows\' look. ;-)
Avatar billede annikadk Nybegynder
22. juli 2001 - 23:36 #29
Jeg tør ikke ofte penge på XP når den udkommer..
tror på at min lille bærbare er for svag til den.
366mhz og 96mb ram, så holder mig til win2k

Even.. hvorfor slår I ikke det der Lego-look fra?? Kan I li det??
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
22. juli 2001 - 23:36 #30
ziodberg:> Det er sweet :-)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
22. juli 2001 - 23:38 #31
driis:> Det der \"fancy shit\" er:

1. Tungt
2. Et lamt forsøg på at give nyt liv til Windows

MIN mening :-)

annikadk:>

JEG ville ikke køre XP på noget mindre end min egen computer .. der er noget der hoster lidt som sagt, sååe ..

Jeg HAR slået det der \"lego-look\" fra .. jeg kan ikke lide det ..
Avatar billede zoidberg Nybegynder
22. juli 2001 - 23:42 #32
Måske skulle jeg bare holde mig til 2K, har K6-2 450mHz, 256MB ram og ingen planer om at opdatere lige foreløbigt!

But then again... 2K virker jo også fint ;o)
Avatar billede kunze Nybegynder
22. juli 2001 - 23:42 #33
Mit skrivebord... www.kunze.dk/skrivebord.jpg

:)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
22. juli 2001 - 23:44 #34
Men een ting skal der lige siges om XP .. hvis man er program udvikler eller bare til tider tager screenshots af Windows ikoner til brug på websites, programmer und so .. så er XP _ikke_ noget for jer.

XP\'s ikoner bruger semi-transparente pixels, dvs. de \"fader\" sammen med baggrunden hvorfor det bliver umuligt at få noget godt ud af et screenshot.
Avatar billede moviez Nybegynder
22. juli 2001 - 23:44 #35
dem som synes at det er ik fedt at viser deres desktop, hvad med igonere den spg...!!
Avatar billede zoidberg Nybegynder
22. juli 2001 - 23:44 #36
kunze >> Det var dog ENORMT SPÆNDENDE ;o)
Avatar billede annikadk Nybegynder
22. juli 2001 - 23:47 #37
Tælleren i højre hjørne er Uptime, som kan dl. på http://opus80.com/discnode
Den er freeware, og kan \"sættes op\" - hvis man gemmer dens oplysninger i regedit, kan man smide den ind igen efter format og have sin max uptime gemt 4ever hvis det har interesse.

RemoteAdmin er fra http://www.famatech.com/ og koster 35$

Kommentar fra djeclemen
22/07 2001 23:22:01
annikadk >>  hvad er det for en tæller du har i højre hjørne??
og hvor kan jeg downloade det prog remoute administrator i demo
Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2001 - 23:48 #38
Avatar billede djeclemen Nybegynder
22. juli 2001 - 23:49 #39
takker jeg fandt selv remoute admin under download.com
Avatar billede xero Nybegynder
22. juli 2001 - 23:49 #40
Avatar billede djeclemen Nybegynder
22. juli 2001 - 23:51 #41
Hmm den uptime!!

kan jeg gøre så den smider valve fra den ud på en hjemmeside???
Avatar billede zoidberg Nybegynder
22. juli 2001 - 23:52 #42
el_barto >> Kult, du har også været på indkøb hos 2advanced.com ;o)

xero >> nice, hvor har du det fra?
Avatar billede kunze Nybegynder
22. juli 2001 - 23:53 #43
zoidberg > Hehe! Ja ikk ? ;)

Se lige mit Skrivebord hvor der er text efter klokken.. Sig til hvis i vil ha\' det! :)
Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2001 - 23:54 #44
zoid> Jeppa!
Avatar billede xero Nybegynder
22. juli 2001 - 23:54 #45
endeffect.com << -- De har nok de mest skumle Wallpapers.. :o)
Avatar billede xero Nybegynder
22. juli 2001 - 23:56 #46
Annikadk.. Har du givet 35$ for det så? *lol*
Avatar billede annikadk Nybegynder
22. juli 2001 - 23:58 #47
djeclemen: ingen ide, men eftersom den blot bruger windows egne infoer, så må det være ud fra om man kan (og det kan man vel) der.

Men det er ikke en direkte funktion i den.
Skriv evt. til personen bag programmet og spørg efter det
Avatar billede annikadk Nybegynder
22. juli 2001 - 23:59 #48
xero: Ja.
Ligesom jeg har med wincmd, ivista, windows og mange andre programmer.
Ked af det, men de ting jeg bruger \"konstant\" køber og betaler jeg for.
Det er min samvittigheds skyld - vil så gerne kunne sove!
Avatar billede djeclemen Nybegynder
22. juli 2001 - 23:59 #49
anikadk >>  jeg har faktisk prøvet på noget af det samme men jeg fik det aldrig til!!

http://www.eksperten.dk/spm/90968
Avatar billede kunze Nybegynder
23. juli 2001 - 00:03 #50
annikadk > Hvor har du det fra så det står \"Swatch Intrnet Time\" nede i hjørnet ??
Avatar billede annikadk Nybegynder
23. juli 2001 - 00:04 #51
Avatar billede kunze Nybegynder
23. juli 2001 - 00:05 #52
Tak du!!
Avatar billede annikadk Nybegynder
23. juli 2001 - 00:07 #53
så lidt *ss*
/me vil se flere skriveborde...
Avatar billede eflow Nybegynder
23. juli 2001 - 00:09 #54
djeclemen>> jeg har instaleret det på en win 98 med Apache der virker det fint...tsk tsk
Avatar billede djeclemen Nybegynder
23. juli 2001 - 00:11 #55
hmm hvorfor virker det ikke på nin Win2k server i IIS

prøver lige på min me med apache
Avatar billede djeclemen Nybegynder
23. juli 2001 - 00:13 #56
hmm jeg kan ikke finde rundt i apache.org finde hvor jeg downloader er der ikke en der vil give mig et direkte link??
Avatar billede eflow Nybegynder
23. juli 2001 - 00:15 #57
Avatar billede lithium Nybegynder
23. juli 2001 - 00:18 #58
Avatar billede kunze Nybegynder
23. juli 2001 - 00:19 #59
Hey eflow! :)
Avatar billede sukos Juniormester
23. juli 2001 - 00:21 #60
Avatar billede zyclon Nybegynder
23. juli 2001 - 00:26 #61
Avatar billede djeclemen Nybegynder
23. juli 2001 - 00:32 #62
hvorfanen er det lige jeg skal ligge min index filer i apache
Avatar billede eflow Nybegynder
23. juli 2001 - 00:33 #63
i htdocs...
Avatar billede kunze Nybegynder
23. juli 2001 - 00:37 #64
Jeg fatter ikke hvorfor i alle sammen har en baggrund... Det trækker en del systemresourcer!!!

Jeg fatter slet ikke i gider se på Lara Croft baggrunden der... Hun er bestemt ikke køn.. Det eneste hun har er krop... Hun har sikkert en hjerne på størrelse med en Ært der er pustet op... :)
Avatar billede annikadk Nybegynder
23. juli 2001 - 00:41 #65
kunze: Jeg gør det fordi.... jeg ikke gider ensfarvet eller mønstret.

Derudover kører jeg oftest active desktop (tager også ressourcer)
For tiden har jeg ikke noget på det, men fx. små online-spil, netradio, ping og i den dur kan jeg godt lide.
Derudover er det sikkert også godt til java-icq/Odigo
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
23. juli 2001 - 00:41 #66
Det da fint nok at have baggrund, hvis man har systemrecourcer nok :-)

Enig med dig i at lara croft modellen ikke er køn, se tidligere spørgsmål om babes :-)
Avatar billede zyclon Nybegynder
23. juli 2001 - 00:46 #67
kunze > Fordi Angelina Jolie er for lækker..thats why. (Min mening og den skal ikke diskuteres)
Avatar billede kunze Nybegynder
23. juli 2001 - 00:47 #68
annikadk > Du mener at du har en HTML fil som baggrund ??

thoeger_poertner > Jeg har nok system resourcer... AMD Athlon Classic 700 Mhz med 128 mb ram og AMD Athlon Thunderbird 750 Mhz med 160 mb ram...

Jeg bliver træt af at se på en baggrund.. derfor har jeg ingen :)
Avatar billede djeclemen Nybegynder
23. juli 2001 - 00:47 #69
Hmm  Kommentar fra eflow
23/07 2001 00:09:59    djeclemen>> jeg har instaleret det på en win 98 med Apache der virker det fint...tsk tsk

jeg kan fandeme ikke få det til!!! GRR
Avatar billede zoidberg Nybegynder
23. juli 2001 - 00:48 #70
Jeg synes også at Angeline Jolie er lækker, så kan i sgu sige hvad i vil!
Avatar billede annikadk Nybegynder
23. juli 2001 - 00:51 #71
Nej, BG er ikke en html-fil, men jeg kan godt finde på at smide 2-6 html-filer på i perioder.
Men Active Desktop er en let måde at få muligheden for det + skjule ikoner.

Hader ikoner, som jeg ser som en grim endhed på mit skrivebord.
Havde jeg et \"rigtigt\" skrivebord i den virkelige verden ville den heller ikke flyde med noter, mapper, bøger mv, men derimod ville det være i skuffer eller på reoler og give \"skønhed\" og overblik - og det på trods af at jeg er et rodehoved.
Men film, bøger og skriveborder skal have orden
Avatar billede zoidberg Nybegynder
23. juli 2001 - 00:53 #72
Mit skrivebord flyder med papir, bøger, mapper o.l. i virkeligheden, så det gør det også på min computer ;o)
Avatar billede kunze Nybegynder
23. juli 2001 - 00:56 #73
Hvordan smider de html filer på ? Prøv lige at tage et SS af det omtalte! ;)
Avatar billede zyclon Nybegynder
23. juli 2001 - 00:56 #74
Tja...hvis vi skal se på indholdet af mit rigtige skrivebord:

Lampe, en masse papirer, gamle coladåser, en buskøreplan, en pose chips, et par computerblade...en defekt mus, en ordbog, 20-25 cd\'er.

Hmm...ej hvor uinterresant :o)
Avatar billede kunze Nybegynder
23. juli 2001 - 01:07 #75
Hmm Mit skrivebord:

Computeren med det hele, et digitals armbånds-ur, et glas hvor der var kakao i, en tallerken fra en pizza, 3 boot disketter som viste sig ikke at virke, min mobiltelefon (Nokia 8850) og opladeren, en afrevet seddel med et kontonummer, en bøtte C-Vitaminer som skulle være sunde ;), En printer-test-side med fejl på og sidst men ikke mindst min pung med penge i =)
Avatar billede zoidberg Nybegynder
23. juli 2001 - 01:11 #76
Har du penge i din pung, heldige skid...
Avatar billede annikadk Nybegynder
23. juli 2001 - 01:13 #77
*gg*
Bør næsten ikke skrive det, men gør det...

Ligger på maven i sengen, med puterdyret på en hjemmelavet pc-sengebord med 2 huller til glas ;)
vækkeur, mus+tastatur til serveren, 3 fjernbetjeningner (tv og dvd på server + lys i hele hytten)
video + en ældre commodore monitor (til tv da win2k ikke vil vise tv med det nuværende kort)
1 tallerken efter lasagnespisning.....
en pose med lakrids-stjerner, 2*chokoladesovs og 1*karamelsovs...

Og så self. en stak dyner og puder + 1 glas cola

- mon manden synes det bliver let at komme i seng hvis jeg falder død om lige pludselig??
Avatar billede eflow Nybegynder
23. juli 2001 - 01:13 #78
ja...jeg har sq heller ingen....dit svin kunze..din familie er sq så rige *Gg*
Avatar billede kunze Nybegynder
23. juli 2001 - 01:14 #79
lol...453,25 kr. :)
Avatar billede eflow Nybegynder
23. juli 2001 - 01:14 #80
annikadk>> LOL *GG*
Avatar billede kunze Nybegynder
23. juli 2001 - 01:18 #81
Hehe EFlow :)

Jeg har også lidt på kontoen men kan ikke huske hvor meget... men der er også lidt på børneopsparingen som det nu engang hedder... Kan jeg bare ikke hæve endnu :(

Baaaah! =)
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
23. juli 2001 - 01:18 #82
Ok, hvis vi lister vores RL skriveborde vil jeg også være med:

2 mobiler (3210 + en som ikke virker)
tysk-dansk ordbog
lampe
printer
2adaptorer til øøh, tjaaa..
ca. 7-10 disketter
slik papir/plastic
1 cherry coke dåse
1 0.5l cocacola
switzer kniv
24 aaa batterier (billigt indkøbt til min endnu ikke ankomne mp3 afspiller)
æggeur
3210 cover
~ bankkvitteringer
et par skruer
gammlt pas
lineal
½ anders and blad
maglite (lille :-))
cd-mappe
5-10løse branbare cd\'er
telia cash kort
lommeletter
kuglepenne
skruetrækker
head set til mobilos
ram i lange baner
40-50 papier fejlprints mm.

+ en masse andre ting som ligger nedenunder alle de andre ting :-)

og hvis jeg skulle skrive alle de ting jeg har på hylderne, tjaa, så ville jeg være færdig om 1time... og SÅ meget keder jeg mig altså heller ikke..
Avatar billede kunze Nybegynder
23. juli 2001 - 01:19 #83
EFlow kommer du ikke til www.ncparty.dk her den 31. Juli ?
Avatar billede eflow Nybegynder
23. juli 2001 - 01:20 #84
fåååckk..thoeger dit skrivebord er mere rodet et mit...LOL...der er sq meget så..
Avatar billede eflow Nybegynder
23. juli 2001 - 01:21 #85
kunze>> ehhm...jeg kommer der ned med computer eller uden....emn har du ik en jeg kan låne ?
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
23. juli 2001 - 01:22 #86
har små 3000 på kontoen, ret godt klaret snyntes jeg selv, iforhold til at jeg lige har bruget ca. samme beløb på en mp3afspiller som ikke er kommet endnu GRRR!!

Til gængæld har jeg knoklet i 3 uger fra 8-16 for at tjene dem...
Avatar billede djeclemen Nybegynder
23. juli 2001 - 01:23 #87
HVad har du købt for en???
Avatar billede kunze Nybegynder
23. juli 2001 - 01:26 #88
Vi kan da også gå videre til \"Andre Skuffer\" og \"Dette Skab\" :)

I skufferne i skrivebordet:

En skuffe fuld med slikpapir mere for at skræmme mig selv til at spile mindre slik!

En skuffe med 2x500 Ark printer papir

En anden med skole sager... Årsprøve udtaelse, karakter, næste ård skole skema, elev liste, befordrings ansøgning til STS, information om lejr skole, Et skoleblad \"Herlufsholm Skole\'s Årsskrift - Kontakt - Maj/Juni 2001\"

En skuffe med 500 + ca. 300 A4 ark

En skuffe med ragelse: Bayliner Motor Yach båd katalog, en maglite (stor og i stykker), en buskøreklan, en masse driver cd\'er (ca. 30), 3 mussemåtter, nogle manualer til mit motherboard og grafikkort, endnu et skole blad (udgaven før den anden), et bælte, et par nøgler og en limstift...
Avatar billede eflow Nybegynder
23. juli 2001 - 01:28 #89
kunze>> din lille skorpe....hvornår knækker du ?
Avatar billede kunze Nybegynder
23. juli 2001 - 01:29 #90
lol EFlow... Jeg er et almindeligt menneske selv om jeg går på en noget speciel skole!!!

Du kan da godt låne en maskine... det er 70 % sikkert....
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
23. juli 2001 - 01:30 #91
regner med at \"HVad har du købt for en???\" var rette mod mig..

En lækker (syntes jeg) Nomad II www.nomadworld.com

kostede lidt under 2000, men fragt fra usa, told mm. har bragt den op på små 3000
Avatar billede kunze Nybegynder
23. juli 2001 - 01:36 #92
Det er nok, ville jeg mene, den bedste Mp3 afspiller nå markedet!
Avatar billede eflow Nybegynder
23. juli 2001 - 01:37 #93
kunze>> oki...hvorfor kun 70 % ?

jeg skulle foresten hilse fra kotjo jeg mødte ham på grøn koncert....

BTW...her kan i så se mit skrivebord:
http://www.eflow.f2s.com/SS.jpg
Avatar billede kunze Nybegynder
23. juli 2001 - 01:40 #94
Tak tak! Hvor var Grøn Koncert i år ? Han sagde det var bag Bilka ??!!!!!

Hvis det er ekstremt nødvendigt at den fungerer som server bliver den brugt til det.. sorry... :(  Jeg skal nok finde ud af det snart om den skal!

Send mig din baggrund ;)

simon@kunze.dk

Avatar billede eflow Nybegynder
23. juli 2001 - 01:43 #95
min bg....kvinden ?

det er finno med den med serveren...grøn koncert var ikke bag ved bilka men meget tæt på....tæterer på ringsted gade...
Avatar billede kunze Nybegynder
23. juli 2001 - 01:44 #96
Hmm ok.. Det var altså ikke på Ydernæs som normalt ?

Ja den Kvinde BG... Hun er sq da lækker!!!! SLap Slap!
Avatar billede eflow Nybegynder
23. juli 2001 - 01:45 #97
hehe....ydernæs...det er 2-3 år siden det var derude....*GG* hvad med at fælge lidt med i timerne ?
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
23. juli 2001 - 01:50 #98
Kunze>> Syntes også det var den bedste jeg kunne finde, og MÅTTE bare have den..
Avatar billede kunze Nybegynder
23. juli 2001 - 01:51 #99
Der var derude for 2 år siden.. Ja... Jeg tager ikke til grøn koncert... Jeg gider ikke ;)

Desuden var der IKKE en god gruppe i år... Nævn en ?
Avatar billede kunze Nybegynder
23. juli 2001 - 01:52 #100
thoeger > Den baggrubnd er genial ;) Hun har dog for meget tøj på :(
Avatar billede eflow Nybegynder
23. juli 2001 - 01:54 #101
kunze>> jeg ved sq godt der ikke var nogen gode bands derude....men der var chickz.....i masse vis...
Avatar billede kunze Nybegynder
23. juli 2001 - 01:55 #102
Jaaaaa... :)
Avatar billede kunze Nybegynder
23. juli 2001 - 01:59 #103
Tjek lige www.pcbasen.dk ... Det er sq flot Flash det der ! ;)
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
23. juli 2001 - 02:21 #104
Har lige ryddet lidt op (desværre ikke i RL) så tjek den her nu :-)

www.eksperten.tnp.dk/desktop.png
Avatar billede kunze Nybegynder
23. juli 2001 - 02:25 #105
Hmm :) Tjekker lige...
Avatar billede kunze Nybegynder
23. juli 2001 - 02:28 #106
Du er glad for din Nomad II allerede inden du har fået den ;)
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
23. juli 2001 - 02:34 #107
ja, og nu tager jeg på ferie, uden min nomad :-(

Ses!
Avatar billede annikadk Nybegynder
23. juli 2001 - 02:35 #108
djeclemen\'s skrivebord er det mest rodede umiddelbart.
og thoeger_poertner har da ændret en smule ;)

*har lige opdaget at min startknap er forkert på den for tiden*
Avatar billede djeclemen Nybegynder
23. juli 2001 - 02:37 #109
annikadk >>

Alt jeg downloader ender også på mit skrivebord da jeg ellers ikke kan finde det (hmm det kan jeg aligevel ikke når det kommer til stykket)

Avatar billede annikadk Nybegynder
23. juli 2001 - 02:38 #110
thoeger_poertner: god ferie - vend frisk tilbage :)

djeclemen: prøv fx. wincmd og lav en dl-mappe ;)
så kan du se dit baggrunds-billede, for det gør da ikke meget nytte lige nu..
Avatar billede djeclemen Nybegynder
23. juli 2001 - 02:39 #111
hmm kender ikke wincmd hvad formål har det????

og hvor kan jeg hente det??
Avatar billede kunze Nybegynder
23. juli 2001 - 02:44 #112
God ferie !! Hvorfor også bestille den fra USA ??? www.mp3musik.dk

Avatar billede djeclemen Nybegynder
23. juli 2001 - 02:45 #113
JEg har lige opdateret mit desktop billede!!
Avatar billede kunze Nybegynder
23. juli 2001 - 02:46 #114
8)
Avatar billede djeclemen Nybegynder
23. juli 2001 - 02:49 #115
hmm er det bare mig??
men jeg kan altså ikke finde den normad II på mp3musik.dk????
Avatar billede kunze Nybegynder
23. juli 2001 - 02:58 #116
Troede den var der :(
Avatar billede annikadk Nybegynder
23. juli 2001 - 03:01 #117
wincmd = windows commander.
http://wincmd.dk eller http://wincmd.com

stifinder, (un)zip og ftp er det \"vigtigste\" ved programmet.
Kender du Norton Commander føler du dig hurtigt hjemme.
Avatar billede djeclemen Nybegynder
23. juli 2001 - 03:08 #118
hmm hvad ville det hjælpe på rodet på mit skrivebord???
Avatar billede annikadk Nybegynder
23. juli 2001 - 03:45 #119
*gg* At du lavede mapper og brugte den til at finde rundt.
Måske en metode til at vænne dig til at organizere rodet ;)
Avatar billede kunze Nybegynder
23. juli 2001 - 03:56 #120
hehe! =D
Avatar billede djeclemen Nybegynder
23. juli 2001 - 04:29 #121
hmm selv om jeg gjorde det så ville jeg om en mdr aligevel bare smide det på skrive bordet
Avatar billede bobbedude Nybegynder
23. juli 2001 - 07:20 #122
Min desktop med to skærme.
http://www.wild-game.dk/desktop.jpg
Avatar billede flyvende_farmor Nybegynder
23. juli 2001 - 10:35 #123
JEg syntes lige at i skulle se mit nye *opdaterede* skrivebord

www.wotu.subnet.dk/desktop1.jpg

Her er hvad der ligger på mit pc bord

:
Pc incl alt.
2X 1,5 Liter´s Coca cola
Bootdisk til Xp og Win2000 OG Win98 Og WinMe
2x 25 STK´S CD-RW
Cd Brænder
Ide Kabel
Skævbider
Digital Ur
Min MobiloZ
en Discman
et billede
En dvd (Film)
En windows 98 Cd hvor der er holdt en lighter hen under :-))))
En taske til en bærbar Pc..

Det var vist det
Avatar billede kunze Nybegynder
23. juli 2001 - 12:23 #124
Hmm :)
Avatar billede jacobchr Nybegynder
23. juli 2001 - 12:42 #125
Her kommer der lige en mere ...
http://www.minportal.f2s.com/Eksperten/snap001.png

/jacob
Avatar billede kunze Nybegynder
23. juli 2001 - 12:53 #126
Skummelt :)
Avatar billede eflow Nybegynder
23. juli 2001 - 13:05 #127
fffffffååååååååcccccccckkkk......126 indlæg....127 med det her....fåååcckk det er mange...
Avatar billede kunze Nybegynder
23. juli 2001 - 13:13 #128
Avatar billede eflow Nybegynder
23. juli 2001 - 13:17 #129
hvad mener du med fancy desktop ?
Avatar billede kunze Nybegynder
23. juli 2001 - 13:23 #130
Hvad jeg siger ;)
Avatar billede eflow Nybegynder
23. juli 2001 - 13:26 #131
LLLLLLLOOOOOOLLLL
Avatar billede kunze Nybegynder
23. juli 2001 - 13:29 #132
Hent da programmet med din svinske Stofa conn....!!!!
Avatar billede eflow Nybegynder
23. juli 2001 - 13:36 #133
hehe....du kan da selv hente det med dit sløve ISDN..
Avatar billede eflow Nybegynder
23. juli 2001 - 13:36 #134
det fylder jo kun 9,8 mb....
Avatar billede kunze Nybegynder
23. juli 2001 - 13:38 #135
hehe.. Meget på ISDN :P

Jeg har det!!
Avatar billede zoidberg Nybegynder
23. juli 2001 - 19:18 #136
BTW, husk at lukke ;o)
Avatar billede flyvende_farmor Nybegynder
23. juli 2001 - 19:21 #137
----Lukket Spm--- Men i er velkomne til at komme med flere screenshots :-)
Avatar billede lithium Nybegynder
23. juli 2001 - 20:21 #138
En ægte counter-strikah!\'s skrivebord:
http://www.zonked.dk/fleex/
wow...
Avatar billede speedy Nybegynder
23. juli 2001 - 20:44 #139
Jeg kan også lige bidrage med et lille et :) (800*600)

http://users.theroom.dk/speedy/mydesktop.jpg

/SpEeDy
Avatar billede zoidberg Nybegynder
23. juli 2001 - 21:16 #140
flyvende_farmor >> Hvad mener du? spørgsmålet er sgu da ikke lukket!
Avatar billede flyvende_farmor Nybegynder
23. juli 2001 - 21:17 #141
Den vil ikke lukke det !
Avatar billede flyvende_farmor Nybegynder
23. juli 2001 - 21:17 #142
Sådan ...
Avatar billede flyvende_farmor Nybegynder
23. juli 2001 - 21:17 #143
jeg gav alle 1 point hver :-)
Avatar billede djeclemen Nybegynder
23. juli 2001 - 22:49 #144
Hvorfor skal det lukkes da??????
Avatar billede zoidberg Nybegynder
24. juli 2001 - 00:24 #145
Bare for god ordens skyld.
Avatar billede flyvende_farmor Nybegynder
24. juli 2001 - 10:57 #146
..Det er jo ikke lukker i teorien ...man kan altid komme med en kommentar som et svar :-)
Avatar billede jensb Nybegynder
25. juli 2001 - 21:50 #147
tja...så vil jeg da også lige være med

PC1 : http://www.bjargum.dk/images/webpics/desktop_koekken.jpg
PC2 : http://www.bjargum.dk/images/webpics/desktop_kontor.jpg
PC3 : http://www.bjargum.dk/images/webpics/desktop_kontor.jpg

Og så mit rigtige skrivebord, da det nu også er gået hen og blevet en del af emnet : http://www.bjargum.dk/images/webpics/skrivebord.jpg
Avatar billede jensb Nybegynder
25. juli 2001 - 21:52 #148
Avatar billede techno_dk Nybegynder
25. juli 2001 - 22:03 #149
Avatar billede annikadk Nybegynder
02. august 2001 - 11:45 #151
En lille update herfra.

http://annika.dk/eksperten/91364_2.jpg <- Mit nye skrivebord, i dårlig kvalitet herinde..
http://annika.dk/eksperten/91364_3.jpg <- Mit pc-sengebord, så jeg kan være herinde, selv på dårlige dage :))
2*huller til 2 str. glas er der også laver. Et lille hurtigt bord indtil manden får tiden til at lave det jeg har \"designet\" i plexiglas færdigt.

Nu da der er kommet digicam indenfor dørene, så må der jo solnedgange mv. til ;)
se selv på http://annika.dk/galleri
(nogen der gider red. +200 pic fra zoo??)