Avatar billede mikkelbas Nybegynder
05. juli 2010 - 01:27 Der er 4 kommentarer

System til online udlejning af sommerhuse

Hej,

Er der nogen der kender et system, som man kan bruge, hvis man online vil udleje sommerhuse?
Et system lidt ligesom det novasol har, hvor brugere kan se en masse informationer, og booke, samt se hvornår der er ledigt, priser osv.

Håber I kan hjælpe?

/Mikkel
Avatar billede danco Nybegynder
05. juli 2010 - 07:44 #1
Med al ære og respekt for dit spørgsmål.
Men det lyder til at være en betalingsopgave. Mig bekendt findes sådanne systemer ikke standardiserede, men laves til formålet.
Avatar billede VSI-Group Nybegynder
05. juli 2010 - 13:25 #2
Hej Mikkel,

Som danco skriver så er det nogen der skal udvikles. Hvis du er interesseret i en pris på udviklingen af dette, skal du være velkommen til at kontakte mig på ms@vsi-group.dk.

VSI Group er en IT virksomhed i Thailand der kan tilbyde det meste inden for online medier, og vores priser er selvfølgelig fordelagtige i og med vi sidder i Thailand.

Jeg håber på at høre fra dig.

Mvh.

Mikkel Schmidt
ms@vsi-group.dk
www.vsi-group.dk
Avatar billede repox Seniormester
05. juli 2010 - 15:44 #3
#2
Øj, oprettede du en bruger, på et gratis og åbent forum, blot for at kunne reklamere for dit firma? Føj...

Jeg vil ikke engang anmelde dit indlæg; lad verden - når de søger på firmanavnet - falde over dette indlæg... Det afslører mere end rigeligt om firmaet...
Avatar billede danco Nybegynder
05. juli 2010 - 22:53 #4
Jeg giver repox ret her.