Avatar billede lauzibooy Nybegynder
02. juli 2010 - 17:34 Der er 5 kommentarer

Batteri virker ikke efter reparation..

jeg havde sendt min computer Sony Vaio model: PCG-8131M til Reparation og de har skiftet harddisken og strømstikket..
men nu gider mit batteri ikke virke der popper en advarsel op der siger:
The installed battery may not be properly connected to the computer or may not be compatible with the computer.

Click "OK" to enter hiberniate, and remove and reinsert the battery.

See the electronic VAIO(R) User Guide for more information about using the battery.
Avatar billede enet Nybegynder
02. juli 2010 - 17:43 #1
Kontakt dem som har repareret den, og bed dem om at ordne det...
Det er jo meningen, at ens computer skal virke, efter at den er blevet repareret og ikke omvendt...
Avatar billede lauzibooy Nybegynder
02. juli 2010 - 17:58 #2
ville vide om det ikke var noget man kunne gøre selv lige sådan hurtigt da jeg ikke lige gider undvære min computer 2 uger mere.
Avatar billede enet Nybegynder
02. juli 2010 - 18:15 #3
På nogle bærbare, behøver man ikke batteri for, at køre, men bare et strømstik. Hvis det er sådan med din computer, kan du sende batteriet retur og stadig bruge den.
Avatar billede lauzibooy Nybegynder
02. juli 2010 - 18:26 #4
ja det er også det jeg har tænkt mig, hvis ikke der er en anden hurtig måde lige at fikse det på.
kan jo også være en del inden i computeren der blev beskadiget da de satte harddisken i, derfor ville jeg vide om man kunne gøre noget for at tjekke det eller evt. fikse problemet.
Avatar billede enet Nybegynder
02. juli 2010 - 18:52 #5
Jeg tror desværre ikke, at der findes en hurtigere måde... Men held og lykke.