Avatar billede janmansilver Nybegynder
22. juli 2001 - 22:19 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Skrifttype!

Jeg har altid været vild med at se Discovery channel, men nu har jeg lige pludselige opdaget, at den skrifttype de bruger til at skrive Discovery med er for flot!

Er der nogen der ved hvad den hedder, hvor man kan få den?

Er der evt. en skrifttype der ligner den Discovery bruger? Hvor kan man få den?
Avatar billede jokn Nybegynder
22. juli 2001 - 22:26 #1
Skrifttypen hedder Discovery.... prøver lige at finde den...
Avatar billede jokn Nybegynder
22. juli 2001 - 22:31 #2
nej, jeg kan ikke finde den, men jeg er meget sikker på den hedder Discovery....
Avatar billede janmansilver Nybegynder
22. juli 2001 - 22:48 #3
Er der en der ligner?
Avatar billede wondergirl Nybegynder
23. juli 2001 - 08:02 #4
En skrift der hedder Haettenschweiler, ligner den RET meget. Du kan få den af mig. Giv mig din E-mail adresse og jeg sender den.
Avatar billede jackh Nybegynder
23. juli 2001 - 10:05 #5
Den originale Adobe font hedder Aurora... TV2 Sporten har bl.a. også brugt den. Jeg har den, men kun til Mac... såååååå
Avatar billede Trine Nybegynder
23. juli 2001 - 13:55 #6
Wondergirl har ret i den der Haettenschweiler. Den ligner.
Avatar billede janmansilver Nybegynder
23. juli 2001 - 17:51 #7
Her er min adresse: janfrederik@poulsen.dk

Takker! :o)
Avatar billede janmansilver Nybegynder
23. juli 2001 - 19:16 #8
he, he, Fandt lige Aurora på google! Takker!