Avatar billede Ganlik Nybegynder
21. juni 2010 - 22:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kopiere webdesign/Drupal theme

Hey Eksperten,

Jeg skal lave en hjemmeside, og jeg skal bruge samme layout som en anden hjemmeside. Jeg har fået lov til at bruge den anden hjemmesides layout.

Den anden hjemmeside bruger Drupal som CMS.

Er der en måde jeg kan skaffe samme layout, andet end at kopiere HTML og CSS?

Håber i vil hjælpe :)

Hilsen
Ganlik
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
22. juni 2010 - 09:06 #1
Du kan få den anden hjemmeside til at sende dig deres design..?
Avatar billede xaque Nybegynder
22. juni 2010 - 11:39 #2
Det er ikke bare lige sådan at kopiere et design men du kan gemme alle billeder der har med designet at gøre (hvis der bruges billeder)
og så hente html og css filen
Så tilrette alle stier til billederne og skrabe indholdet ud af html koden
og rette stien til css

men det ville nok være nemmere at få dem til at sende det
Avatar billede Ganlik Nybegynder
22. juni 2010 - 14:40 #3
Tak for hjælpen, forhåbentlig lykkes det :)
Avatar billede lilleweb Nybegynder
05. december 2010 - 10:54 #4
Fandt du en løsning på hvordan du kopiere et eksisterende webdesign fra Drupal?