Avatar billede ladyhawke Novice
20. juni 2010 - 17:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mangler lyd fra x-box på Sony Bravia tv

Har min lidt aldrende x-box sluttet til mit nye Sony Bravia KDL 37EX402 LCD tv, men der kommer ikke en smule lyd ud af det.

x-boxen er sluttet til via component (har ikke hdmi på x-boxen) og selvom jeg har prøvet at sætte tv'et til lyd via surround anlæg og tv højtalere, så er det ikke lykkedes endnu...

Nogen gode ideer til en løsning, så jeg kan spille lidt igen?
Avatar billede 220661 Ekspert
20. juni 2010 - 17:33 #1
Avatar billede ladyhawke Novice
20. juni 2010 - 17:52 #2
nej desværre... jeg har sat boxen til nøjagtig som den var til mit gamle lcd tv og der var lyden ok...

tænker det er en eller anden setting på tv'et
Avatar billede swiatecki Novice
20. juni 2010 - 18:06 #3
Du har sluttet alle 5 RCA stik til ikke? (Rød,Blå,Grøn, Rød og Hvid)
Avatar billede swiatecki Novice
20. juni 2010 - 18:07 #4
nevermind
Avatar billede ladyhawke Novice
20. juni 2010 - 18:12 #5
lige præcis... nøjagtig som den var tidligere
Avatar billede ladyhawke Novice
28. juni 2010 - 13:44 #6
Det lykkedes ved at sætte et optisk kabel mellem tv og anlæg, i stedet for AUX indgangen....