Avatar billede Walbinger Nybegynder
20. juni 2010 - 17:02 Der er 4 kommentarer

Mangler lyd i højtaler ved tilslutning til laptop.!

Hej

Jeg har netop fået min nye Lenovo U550 laptop som jeg er meget glad for. Jeg har dog et problem som jeg har brug for hjælp til.

Når jeg plugger mit jack stick i som er forbundet til mit anlæg kommer der kun lyd ud af den ene højtaler.
Jeg har kontrolleret at balancen er sat i midten og der sker ej heller noget hvis jeg rykker den til den ene side. Så er der bare bomstille.

Det kunne være kablet MEN jeg har en dell laptop hvor det virker fint, så det er ikke kablet der er noget i vejen med. Det har desuden også virket fint indtil nu på Dellen.

Man kunne tænkes til at tro at der var noget i vejen på Lenovoen, men jeg har tilsluttet et sæt høremuffer og her er der lyd i begge, både højre og venstre.

Såååååå jeg aner ikke hvad der er i vejen. Det virker fint på Dell'en så højtalerne fejler intet (de er desuden splinternye) og kablet er ok og det virker fint på lenovoen med høremuffer.

Har i nogen ideer - alt er velkomment..:-) Jeg er villig til at give 100 point hvis det er det der skal til...:-)

Tak for det.

/ Lasse
20. juni 2010 - 17:15 #1
Jeg har oplet en lille smule forskel på (min)jackstik rent mekanisk. Så man kan opleve det her beskrevne...
Det kan jo være det der er tilfældet her ?

---

  Point ude: 450
Husk at følge op / afslutte dine tidligere spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/Walbinger (Dem der ikke er grønne)
Det har vist du ikke rigtigt 'lært' endnu *S* ...
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. juni 2010 - 17:16 #2
Hvis du vil have hjælp lykkes det måske hvis du afslutter dine tråde http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/Walbinger
du har ikke afsluttet en eneste
Avatar billede Walbinger Nybegynder
20. juni 2010 - 17:24 #3
ok så du mener jeg skal prøve med et andet jackstick bare for at se om det ville virke?...ja fordi der er vel intet i vejen med Lenovoen hvis 1) de indbyggede højtalere virker på denne og 2) hvis høremufferne virker fint.

Alt andet lige så kan det måske være kablet (altså jack sticket) som ikke opfører sig på Lenovoen som det f.eks. gør på Dell'en..

Jeg vil godt afslutte men jeg har ikke synderlig meget forstand på det. Afsluttes trådene når man accepterer og uddeller point eller hvordan gør man?
Avatar billede Walbinger Nybegynder
20. juni 2010 - 17:29 #4
aahhh det er i orden jeg får dem afsluttet nu. Tak for info..:-)