Avatar billede lassechr Nybegynder
18. juni 2010 - 16:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Køb af ny bærbar

Hej eksperter.

Jeg står og skal til at købe en ny bærbar, så jeg kunne godt bruge lidt råd til eksempelvis hvad for en processer der vil være mest fordelagtig for mig, osv.

Computeren skal hovedsageligt bruges til at surfe på internettet, betjene diverse office-programmer, spille musik, og desuden oplagre musik og billeder. Er en celeron processor så god nok til mig? Og hvor mange ram skal jeg have? Den må jo helst heller ikke være for langsom. Og skal det være ddr2 eller 3?

Jeg har et budget på max 4500. Det kunne være rart at ende med lidt penge tilbage på lommen, men jeg ved ikke hvad for noget hardware, der er nødvendigt for mig.

Det kunne være rart med nogle eventuelle forslag på, hvad jeg kunne købe :) Har bl.a. kigget på denne her: http://www.laptop4u.dk/product_info.php?products_id=3243&osCsid=13af3864279b55748209ee9f4bf165c8

På forhånd mange tak for hjælpen :)
Avatar billede haverslev Novice
18. juni 2010 - 16:52 #1
Størrelsen af hardwaren er ganske udemærket, men jeg vil ikke anbefale at købe en Zepto da de er gået konkurs.
Det er dog ikke sikkert, at den du linker til går i stykker, men jeg har selv haft en Zepto 6625WD og den holdt desværre ikke.

Jeg vil foreslå en anden maskine og det er en af dem der er mindst fejl på, set over en 3 årig periode - det er en amerikansk undersøgelse som blev foretaget og der kom Toshiba ind på en klar 1. plads over de bærebare der var mindst fejl på.

http://www.getmore.dk/køb-toshiba-satellite-a350-20s-billig/laptop/psal6e-05700un5_101113_p.html
Avatar billede lassechr Nybegynder
22. marts 2012 - 18:44 #2
lukker
Avatar billede haverslev Novice
22. marts 2012 - 20:11 #3
Øhh, hvorfor lukker du og tager points tilbage ??