Avatar billede KHHP Juniormester
18. juni 2010 - 10:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Brug Mac's klippeværktøj sammen med USB keyboard til PC

Hej
Min MacBook har et lille tastatursvigt, og i den forbindelse bruger jeg usb keyboardet fra min PC, men nu skal jeg lave et screenshot af en bestemt del af min skærm, men hvordan gør jeg det med PC keyboard?
Avatar billede KHHP Juniormester
18. juni 2010 - 14:22 #1
Lukket.
Løsning:
hele skærmen: alt+shift+3
marker et område som gemmen til fil: alt+shift+4
Avatar billede egonspock Seniormester
18. juni 2010 - 18:07 #2
Lige et ekstrahint: Når du har klikket alt-shift-4 (eller cmd-shift-4 på et normalt apple-tastatur), så tryk mellemrum, så kan du vælge et vindue ad gangen!