Avatar billede diite92 Nybegynder
17. juni 2010 - 20:55 Der er 3 kommentarer

Hvor er fejlen

hej eksperter

jeg har i et perdage haft problemer med at min router skal genstartes kontant får jeg kan få internet forbindelse det der simpelt sker er at jeg sidder på msn eller skype og lige puslig når jeg skal på internet explore eller lukker et af disse to chat stream programmer så kan jeg ikke få internet forbindelse og får en fejl 404 altså ingen forbindelse til en dns server jeg har haft en d-link og skifted til en ny linksys som også har det problem min internet udbyder mener af dårlige grunde ikke at deres systemer kan havde nogle former for fejl og det irreter mig at jeg skal genstarte en router 2 til 3 gange dagligt
17. juni 2010 - 21:08 #1
Lidt mere info:

Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Trådløs / Trådet ?

---

PS: Forsigtig bemærkning: Når du pænt har vendt tilbage til dine tidligere spørgsmål ->
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/diite92
... så vender jeg/vi måske tilbage til dig her ...
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede diite92 Nybegynder
20. juni 2010 - 20:25 #2
det er win xp til win 7 og linux fedora og mac os x der har de problemer hos mig
Avatar billede diite92 Nybegynder
20. juni 2010 - 20:27 #3
og det er både trådløst og med tråd