Avatar billede moffen Nybegynder
17. juni 2010 - 13:30 Der er 4 kommentarer

Kartotek - et gratis skrift?

Jeg søger efter et php-script, der virker som et kartotek, hvor jeg selv kan definere hovedgrupper (navn, dato, type eller hvad jeg nu ønsker der skal være). Man må gerne kunne sortere det indtastede efter f.eks. a-b, dato mv. Det må meget gerne kunne bruges af flere brugere, så vi hver især kan redigere i det samme kartotek.

Jeg har mulighed for brug af PHP og MySql.

Nogen forslag?
Avatar billede repox Seniormester
17. juni 2010 - 13:59 #1
Er det ikke bare at finde et gratis forum eller en wiki? Eller må du være lidt mere specifik om hvilke oplysninger du ønsker dit kartotek skal indeholde.
Avatar billede j4k0b Nybegynder
17. juni 2010 - 14:01 #2
Hvis ikke det er helt nødvendigt at det kører over HTTP, lyder det mere til at være Access eller Excel du har brug for?
Avatar billede moffen Nybegynder
17. juni 2010 - 14:03 #3
Det er simpelthen et kartotek hvor vi vil holde styr på hvilket kød der er i fryseren :D Lige nu gør vi det via et excel-ark, men synes det vil være smartere med et script, hvor vi ikke er afhængige af at downloade excel-filen fra hinandens computere. Felterne er kødtype, mængde og dato.
Avatar billede repox Seniormester
17. juni 2010 - 14:08 #4
Ja, okay - det kan sandsynligvis laves temmelig simpelt.

Jeg tror dog ikke det er noget du umiddelbart kan finde noget gratis system til som er så specifikt - du kan finde mange gratis systemer til at vedligeholde et varelager - det er måske den vej du skal gå?