Avatar billede koburg Mester
13. juni 2010 - 16:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

E-mail adresse ikke bekræftet

Min kone skal skifte fra vores normale e-mail adresse til en Gmail adresse.

Dette har hun så gjort, blandt andet til MSN messenger, men det ser ud som om gmail adressen ikke er bekræftet, og bekræftelses emailen fra gmail virker ikke mere.

Gmail support er ganske elendig og ikke til at finde ud af.

Så hvordan får man en ny bekræftelses e-mail fra Gmail?
Avatar billede Unicco Nybegynder
13. juni 2010 - 16:29 #1
Kontroller dine mapper med spam- eller masse-e-mail. Det er også muligt, at den kontobekræftelses-e-mail, som vi forsøgte at sende til dig, er blevet opfanget af et spam- eller masse-e-mail-filter i din e-mail. Hvis du ikke finder e-mailen i disse mapper, skal du føje account-verification-noreply@google.com til din adressebog eller dit filters hvidliste og anmode om en ny bekræftelses-e-mail.

Anmod om en ny bekræftelses-e-mail. Hvis du vil sende en bekræftelses-e-mail til dig selv, skal du logge på startsiden for Google Konti. Hvis din konto ikke allerede er bekræftet, ser du en meddelelse om, at der kræves en kontobekræftelse, og i den er der et link, som kan bruges til at få sendt bekræftelses-e-mailen igen.

Bekræft, at kontoen blev oprettet. Hvis du ikke kan logge på startsiden til Google Konti og anmoder om en ny bekræftelses-e-mail, er det muligt, at du lavede en slåfejl i din e-mail-adresse, da du oprettede kontoen. Hvis det er tilfældet, skal du blot oprette din Google-konto igen med den samme e-mail-adresse. Hvis du ser en meddelelse om, at der allerede findes en bruger med den pågældende e-mail-adresse, ved du med sikkerhed, at kontoen allerede er oprettet.
Avatar billede Unicco Nybegynder
13. juni 2010 - 16:31 #2
Avatar billede koburg Mester
13. juni 2010 - 16:51 #3
Efter at have gået det igennem som du skrev, kan vi se at det IKKE er fordi at Gmail ikke er bekræftet. Det er i Messenger at den skriver at e-mailen ikke er bekræftet, og så er det et problem med messenger.

Flere gode svar?
Avatar billede leif Seniormester
13. juni 2010 - 17:19 #4
Avatar billede Vandreren Novice
14. juni 2010 - 13:21 #5
Som Unicco siger:
Anmod om en ny bekræftelses-e-mail.

Den slags mails har kun en begrænset "holdbarhed". Til gengæld kan man bede om en ny, hvis man forsøger at registrere sig igen.
Avatar billede langballe2 Nybegynder
20. juli 2010 - 15:16 #6
Du skifter over til den normale e-mail og skifter til g-mailen igen.