Avatar billede h_thunbo Nybegynder
12. juni 2010 - 10:16 Der er 1 løsning

time picker, pop up tidsvælger til indsættelse i tekstfelt

Hej Eksperter

Jeg mangler en "time picker" i stil med den her:
http://haineault.com/media/jquery/ui-timepickr/page/#d-demo-wrapper-1
jeg har søgt på eksperten og på google og kan ikke finde noget der ligner, og jeg kan ikke få eksemplet til at virke. Desuden behøver jeg ikke am og pm. Er der mon en der kan sende et link til én der virker eller nogen der har en god en til at ligge?

mvh Heine Thunbo
Avatar billede h_thunbo Nybegynder
24. juni 2010 - 22:09 #1
Ingen svar så jeg lukker. Er der nogen der får brug for noget lignende må i kontakte mig, jeg har fundet en løsning selv, men den er lidt for lang til at skrive her...