Avatar billede glennemand Nybegynder
09. juni 2010 - 17:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sende .bat filer

Hej

Jeg har lavet en bat fil for sjov men når jeg skal sende den med mail, siger den det er en forbudt filtybe.
Er der nogle der kender et mail program eller et eller andet der gør sådan at jeg kan sende den, ville jeg blive meget glad. :-)
Avatar billede ksoren Nybegynder
09. juni 2010 - 17:16 #1
Sådan en for sjov bat, som formaterer harddisken hos modtageren, når han trykker på den?
Avatar billede glennemand Nybegynder
09. juni 2010 - 17:26 #2
Nej!! Den åbner cmd. :)
Avatar billede Vandreren Novice
09. juni 2010 - 20:54 #3
Det lyder ikke sjovt...
Avatar billede janus Nybegynder
13. juni 2010 - 18:35 #4
du kunne komprimere den i et zip-arkiv (i windows: højreklik fil->send til->zip).

hvis mailprogrammet/serveren stadig opdager det kunne du komprimere det til et krypteret rar-arkiv så de ikke kan se hvad der er inden i.

ellers kan du skrive bat-filens indhold direkte i mailen og bare sige at modtageren skal putte det i notepad og gemme.
Avatar billede glennemand Nybegynder
14. juni 2010 - 08:35 #5
Tak bo_ jeg har prøvet det og det dur mit mail program opdager ingen ting