Avatar billede starfighter55 Novice
08. juni 2010 - 17:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Optage fra nettet..??

Hej eksperten.......

Er det muligt at optage et program som blir sendt på svt.se, jeg har ikke noget tvkort i min pc..Men tænkte på om jeg kunne via et program optage en udsendelse i aften......??? Jeg har forsøgt med vlc player og det virker ikke..
Takker...
Avatar billede KlamHuggeren Nybegynder
08. juni 2010 - 19:11 #1
Avatar billede starfighter55 Novice
08. juni 2010 - 21:06 #2
KlamHuggeren.. Jeg har lige prøvet med camstudio og det er helt vild dårlig kvalitet og ingen lyd på.. Men det kan godt optage som jeg netop ønsker men ubrugeligt bagefter....

Er der andre forslag til bedre optagelse....???
Avatar billede KlamHuggeren Nybegynder
08. juni 2010 - 21:28 #3
http://www.etrusoft.com/

ved ikke om det er forsent :/ har ikke rigtig nogen erfaring på området .. prøvet bare at linke til nogle softwares :)
Avatar billede glennemand Nybegynder
09. juni 2010 - 17:20 #4
Prøv med freecorder.
Søg i google. :)
Avatar billede glennemand Nybegynder
11. juni 2010 - 16:12 #5
Prøv med freecorder.
Søg i google. :)
Avatar billede starfighter55 Novice
23. juli 2010 - 18:05 #6
Hej igen....

Jeg var så heldig at jeg kunne hente selve udsendelsen efter den blev vist på nettet... Takker for jeres forslag..

Glennemand, du får sgu pointene, du har lagt et svar..